google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΥΨΗΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

ΥΨΗΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

«Σάρωσε» σε βαθμολογίες στις Πανελλαδικές και φέτος το Γενικό Λύκειο Κυπαρισσίας, κρατώντας την «παράδοση» που θέλει τις μαθήτριες και τους μαθητές του να «ζωγραφίζουν» στις εξετάσεις!
Σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30%, μαθήτριες και μαθητές του σχολείου κατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω από 17.000 μόρια, γεγονός που κατατάσσει το Γενικό Λύκειο Κυπαρισσίας σε ένα από τα σχολεία με τις περισσότερες υψηλόβαθμες επιτυχίες!
Χθες, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, το σχολείο γέμισε με λαμπερά χαμόγελα μαθητριών και μαθητών, γονέων και καθηγητών! Πανευτυχείς με τις βαθμολογίες και περήφανοι για τα παιδιά ήταν και ο λυκειάρχης Βαγγέλης Αντωνόπουλος και οι καθηγητές.
Αξίζει να τονισθεί πως το ΓΕΛ Κυπαρισσίας κατέχει και την "πρωτιά" σε μόρια στα σχολεία της Τριφυλίας, με τη Μαρία Καζάκου να συγκεντρώνει 18.754 σύμφωνα με το 'Θάρρος' που αναφέρθηκε στις βαθμολογίες.
 
Δηλώσεις υποψηφίων
Μαρία Καζάκου, 18.754 μόρια: «Είμαι πολύ ευχαριστημένη, παρόλο που τα θέματα ήταν δύσκολα! Ευελπιστώ να πιάσω την Ιατρική, αν τα καταφέρω, αλλιώς Φαρμακευτική, θα δούμε. Είμαι πολύ χαρούμενη, πέτυχα το στόχο μου και αυτό είναι που μετρά!»
Γιώργος Μπίτσικας – Κανελλόπουλος, 18.489 μόρια: «Πιάνω το στόχο μου, ο οποίος ήταν Πολυτεχνείο ή Μηχανολόγων ή Ηλεκτρολόγων ή Ναυπηγών, Αθήνα πάντα! Αισθάνομαι χαρούμενος, περήφανος για τους κόπους μου όλη τη χρονιά. Είναι όσο περίμενα και ήθελα και συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά…»
Δήμητρα Θεοδωροπούλου, 18.213 μόρια: «Θα δηλώσω μόνο Ιατρική κι ελπίζω να την πιάσω. Έγραψα περισσότερο απ’ όσο περίμενα. Άμα την πιάσω, θα την πιάσω οριακά, αλλιώς θα ξαναδώσω. Είμαι ικανοποιημένη, επειδή έγραψα παραπάνω σε μερικά μαθήματα απ’ όσο περίμενα, σε άλλα λιγότερο κι ελπίζω για το καλύτερο. Θα περιμένουμε τις βάσεις τώρα…»
Μαρία Λυδιώτη, 18.080 μόρια: «Επιθυμώ να περάσω Νομική, και αισθάνομαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, ευτυχισμένη θα έλεγα! Πιστεύω να πιάσω το στόχο μου. Περιμένουμε τις βάσεις και ελπίζω να τα έχω καταφέρει! 
Παναγιώτα Λαμπίρη, 17.194 μόρια: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και σκέφτομαι να δηλώσω Φαρμακευτική ή Βιολογικό, Χημικό. Ήταν έκπληξη για μένα, δεν περίμενα τέτοια βαθμολογία…»
Νίκος Παυλόπουλος, 16.983 μόρια: «Περήφανος είμαι. Δεν είμαι από τα παιδιά που είχαν πρόγραμμα. Δεν μπορώ να πω ότι δε διάβαζα, βέβαια. Τόσο περίμενα και πιστεύω πιάνω το στόχο μου που είναι Πληροφορική στο Καποδιστριακό!»
Ελένη Κομποχόλη, 16.948 μόρια: «Είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί περίμενα πολύ πιο κάτω και τώρα σκεφτόμαστε για Χημικό, Πολυτεχνείο, θα δούμε!»
Θεοδώρα Σταματογιαννοπούλου, 16.860 μόρια: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και έχω σκοπό να δηλώσω Χημικό, γιατί αυτό είναι αυτό που ήθελα από την αρχή!»
Αλέξης Γκόγκας, 12.036 μόρια: «Ο στόχος μου ήταν το Μαθηματικό ή ΤΕΦΑΑ. Είμαι στο όριο να πιάσω το Μαθηματικό, αλλά και ΤΕΦΑΑ ευχαριστημένος θα είμαι! Είναι ακριβώς εκεί που περίμενα. Γι’ αυτό που έγραψα, εκεί είμαι. Για την προσπάθεια που έκανα είμαι αρκετά καλά».
Ο πρόεδρος της Λυκειακής Επιτροπής, Τηλέμαχος Γιαμαλάκης, τόνισε, μεταξύ άλλων: «Η πρώτη εκτίμηση δείχνει ότι οι μαθητές του ΓΕΛ Κυπαρισσίας ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση των εξετάσεων και συγκεκριμένα περίπου το 30% των υποψηφίων έχει συγκεντρώσει πάνω από 17.000 μόρια! Αυτό αποδεικνύει, αφενός, ότι τα παιδιά μας έχουν κρίση και άποψη και, αφετέρου, πως δεν πρέπει να υποτιμάμε το ρόλο του δημόσιου σχολείου! Το σχολείο μας, εξάλλου, συμμετέχει σε όλες τις διαδικασίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων ως εξεταστικό κέντρο και οι συνάδελφοι ως βαθμολογητές – επιτηρητές. Το κυριότερο, όμως, συμμερίζεται τους κόπους και τις αγωνίες των μαθητών και των γονιών τους. Κλείνοντας, θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου σε όλους τους υποψηφίους τόσο για τη συμπεριφορά τους στις εξετάσεις όσο και για τις επιδόσεις τους. Ταυτόχρονα να τους ευχηθώ καλή σταδιοδρομία στη μετέπειτα ζωή τους!»

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη