google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 TA ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ POS ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

TA ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ POS ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Εντυπωσιακή ήταν η ζέση εφοριακών από τη ΔΟΥ γειτονικού νομού που μια Κυριακή του Μάη, βρέθηκαν στη Μεσσηνία και αφού εξάντλησαν όπως φαίνεται τις φορολογικές λεωφόρους και φορο-πόλεις της περιοχής μας, πήγαν ίσως μια βόλτα να δουν το… Πολυλίμνιο και τελικά κατέληξαν στα δύο καφενεδάκια της Χαραυγής, του χωριού δίπλα στο Πολυλίμνιο, με τους 184 κατοίκους (σύμφωνα με την απογραφή του 2011). Ίσως για να πιουν καφέ ή ένα αναψυκτικό, αλλά κυρίως για να πληρώσουν με πιστωτική / χρεωστική κάρτα. 
Με έκπληξή τους, όμως, διαπίστωσαν ότι το καφενείο και το καφεπαντοπωλείο του μεγάλου αυτού χωριού, δεν είχε POS! Που δεν αποκλείεται όταν το επισήμαναν στους δύο ιδιοκτήτες να τους απάντησαν: «Πως;;;» Χωρίς… POS Κι όμως, όπως διαβάζαμε τις προηγούμενες ημέρες για τους εφοριακούς, που επισκέφθηκαν καντίνα στο Ρίο της Πάτρας και ξημερώματα έκοψαν πρόστιμο για δύο σουβλάκια που πουλήθηκαν χωρίς απόδειξη, έτσι και στη Μεσσηνία, εκτιμούμε ότι καταγράφηκε άλλη μια υπερβολή. Όχι ότι όλοι δεν είμαστε ίσοι απέναντι στο νόμο, αλλά είναι απορίας άξιο, πως ένα κλιμάκιο εφοριακών επέλεξε να πάει σ’ ένα χωριό ελάχιστων κατοίκων, που πιθανότατα δεν έχει άλλο μαγαζί πλην των δύο καφενείων (άντε και τον 10 φούρνων, που έλεγαν παλιά οι γιαγιάδες μας) και να βεβαιώσουν παράβαση ότι δε διέθεταν POS. Σημειωτέον ότι βάση του νόμου το πρόστιμο για το κατάστημα που δε διαθέτει POS είναι… 1.500 ευρώ. Παράπονα Καθώς φαίνεται εξάντλησαν την υπερβολική προσήλωση στο γράμμα και όχι την ουσία του νόμου, αγνοώντας ότι η ερμηνεία των γραπτών νομοθετημάτων πρέπει να λαμβάνει υπ' όψη της τα χρηστά ήθη.
 Οι δε κανόνες των χρηστών ηθών δεν είναι στατικοί, αλλά εξελίσσονται διαρκώς, ανάλογα με τις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. Πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που δεχόμαστε παράπονα για εφοριακούς και όχι για τον έλεγχο που είναι υποχρεωμένοι να δέχονται οι επαγγελματίες και πρέπει να γίνονται, κατά την άποψη μας με βάση τα χρηστά ήθη και την καλή πίστη, αλλά για τον τρόπο συμπεριφορά τους σε ιδιοκτήτες καταστημάτων, αλλά και πελάτες. Της Βίκυς Βετουλάκη από το Θάρρος

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη