google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΦΥΛΙΑ ΜΙΛΟΥΝ..

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΦΥΛΙΑ ΜΙΛΟΥΝ..

Συγκρατημένα χαμόγελα ζωγραφίστηκαν στα πρόσωπα των πρωτευσάντων στις φετινές πανελλαδικές, καθώς οι περισσότεροι απολαμβάνουν μεν την επιτυχία τους, αλλά νιώθουν ότι θα μπορούσαν να πάνε ακόμα ψηλότερα αν δεν είχαν μπει τόσο δύσκολα θέματα στα Μαθηματικά, τη Φυσική και τα Αρχαία.Παρά τις δυσκολίες όμως υπήρξαν και Μεσσήνιοι υποψήφιοι που έσπασαν τα ρεκόρ, με πολύ υψηλούς βαθμούς ακόμα και στα μαθήματα που ταλαιπώρησαν την πλειοψηφία των διαγωνιζόμενων.
Στα αξιοσημείωτα της χθεσινής μέρας, κατά την οποία ανακοινώθηκαν τα μόρια των υποψηφίων, συγκαταλέγεται η δυσκολία συγκέντρωσης των βαθμών από τα σχολεία… που είχε ως συνέπεια την καθυστερημένη παροχή πληροφοριών για τους υποψήφιους. Η “Ε” πάντως, παρά τις δυσκολίες αυτές, κατάφερε και μίλησε με πολλούς από τους πρωτεύσαντες στη Μεσσηνία, για την προσπάθεια που κατέβαλαν, για τη δικαίωση που νιώθουν τώρα, αλλά και για τα όνειρα που κάνουν σχετικά με το μέλλον τους.
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΤΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
Στο Γενικό Λύκειο Κυπαρισσίας οι μαθητές για μια ακόμη χρονιά σημείωσαν πολύ καλές επιδόσεις, παρά τη δυσκολία των θεμάτων. Μιλήσαμε λοιπόν με κάποια από τα παιδιά που φαίνεται ότι πέτυχαν τους στόχους τους.
Η Ιφιγένεια Γαρατζιώτη μας είπε: «Εβγαλα τα μόρια που ήθελα, 16.901, και θέλω να περάσω Κοινωνιολογία στο Πάντειο, στην Αθήνα. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρω. Φέτος ήταν ιδιαίτερα δύσκολα τα Αρχαία, αλλά γενικά καλά τα πήγαμε».
Ο Περικλής Χήναρης, που συγκέντρωσε μάλιστα τον δεύτερο υψηλότερο βαθμό στο σχολείου, τόνισε: «Είμαι ευχαριστημένος γιατί ήταν μια δύσκολη προσπάθεια σε σχέση με τα θέματα που μας έβαλαν. Πιστεύω ότι κέρδισα το παιχνίδι γιατί διαχειρίστηκα καλά τον εαυτό μου. Ειδικά στα Μαθηματικά είχα πολύ άγχος, έκατσα όμως μισή ώρα και μιλούσα με τον εαυτό μου. Νομίζω ότι και τα άλλα παιδιά, αν δεν πήγαν καλά, ήταν λόγω άγχους – που είναι κρίσιμος παράγοντας. Εγώ στο θετικό πεδίο και στο τεχνολογικό συγκέντρωσα 18.997 μόρια. Από εκεί και πέρα θέλω κάτι σε Μαθηματικά και Φυσική».
Ο Γιώργος Παπαγιάννης μας ανέφερε: «Εβγαλα 17.249 μόρια και είμαι πολύ χαρούμενος καθώς δεν το περίμενα. Ηταν μια πολύ δύσκολη χρονιά. Σκοπός μου είναι να περάσω Αξιωματικών Αστυνομίας ή Ευελπίδων – από εκεί και πέρα θα δούμε. Φέτος πάντως τα θέματα τόσο στα Μαθηματικά όσο και στη Φυσική ήταν δύσκολα».
Ο Θεοφάνης Δημητρακόπουλος μας είπε με τη σειρά του: «Εβγαλα 16.773 μόρια στο 2ο και το 3ο πεδίο, και θέλω να περάσω στους Χημικούς του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Πιστεύω ότι με μια μικρή πτώση βάσεων θα τα καταφέρω, και γι’ αυτό είμαι χαρούμενος. Το σχολείο μας έχει επιτυχίες γιατί έχει πολύ καλούς καθηγητές, που ενδιαφέρονται για όλους τους μαθητές και κάνουν πολύ σπουδαίο έργο».
Η Θεοδώρα Μπινίσκου σημείωσε: «Εβγαλα 17.254 μόρια και είμαι πολύ ευχαριστημένη, γιατί ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά. Ακόμη δεν έχω αποφασίσει τι θα επιλέξω, αν και έχω σκεφτεί το Βιολογικό».
Η Βασιλική Ψιλοπούλου, που συγκέντρωσε 18.013 μόρια, ανέφερε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένη, δεν το περίμενα γιατί φέτος ήταν δύσκολα τα πράγματα. Ακόμη δεν έχω αποφασίσει για σχολή. Μυστικό πάντως δεν υπάρχει, χρειάζεται να διαβάζεις καλά και να έχεις ψυχραιμία».
Η Μαγδαληνή Παπαθεοδωροπούλου τόνισε: «Στο 3ο πεδίο συγκέντρωσα 17.861 μόρια και είμαι χαρούμενη, ήταν καλά τα αποτελέσματα. Στις επιλογές μου θα είναι τα ιατρικά – παραϊατρικά και μετά τα πολυτεχνεία».
Η Ελένη Διονυσοπούλου μας είπε: «Ημουν θετική κατεύθυνση και έβγαλα 17.653 μόρια. Πήγα καλύτερα από ό,τι περίμενα, καθώς τα θέματα αντικειμενικά ήταν δύσκολα και δεν τα περιμέναμε».Ο Γιάννης Καλογερόπουλος σημείωσε: «Συγκέντρωσα 16.809 μόρια, είμαι ευχαριστημένος από αυτό. Με ενδιαφέρουν σχολές πληροφορικής και πιστεύω ότι θα πιάσω αρκετές, καθώς περιμένουμε να πέσουν οι βάσεις».Ο δίδυμος αδερφός του, Γιώργος Καλογερόπουλος, με 17.169 μόρια στο 3ο πεδίο, μας είπε: «Η αλήθεια είναι πως περίμενα λίγο παραπάνω, όμως τα θέματα ήταν δύσκολα για όλους τους μαθητές. Ευελπιστώ, αν πέσουν οι βάσεις, να πιάσω τις σχολές που θέλω: Φαρμακευτική ή χημικός μηχανικός στο Πολυτεχνείο».
Ο Νίκος Καγιάφας με 18.335 μόρια σημείωσε: «Αισθάνομαι χαρούμενος για την επιτυχία μου. Από την άλλη, έχουμε και αγωνία για την πτώση των βάσεων. Προσανατολίζομαι στο Πολυτεχνείο αλλά ακόμα είμαι υπό σκέψη. Είμαι χαρούμενος και για το ταξίδι όλο αυτό τον ένα χρόνο, αλλά και για τον προορισμό. Εύχομαι καλά αποτελέσματα σ’ όλα τα παιδιά, και να πετύχουν τις επιλογές που επιθυμούν. Προσωπικά δίνω πολλή σημασία στην αναζήτηση της γνώσης, στην περιέργεια· για μένα αυτό είναι το πρωτεύον. Αυτή η καλή διάθεση είναι το εφαλτήριο για την επιτυχία, πιστεύω. Πάρα πολύ σημαντικό ρόλο για την επιτυχία μου έπαιξε και η οικογένειά μου, και θέλω να την ευχαριστήσω πολύ για τη στήριξη που μου προσέφερε. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ το σχολείο μου, που μου στάθηκε αυτή την πολύ κρίσιμη χρονιά, καθώς και τους φροντιστές μου, οι οποίοι σε συνδυασμό με το σχολείο έκαναν ό,τι ήταν δυνατό για να πετύχω».
Η Αθανασία Χρυσάνθη Στρατικοπούλου με 18.981 μόρια (τρίτη καλύτερη επίδοση στο σχολείο της) μας είπε: «Αισθάνομαι πολύ καλά και χαρούμενη, καθώς δεν περίμενα ότι θα πήγαινα τόσο καλά. Διάβαζα, αλλά όχι εξαντλητικά κάθε μέρα – ενώ ακόμη δεν έχω αποφασίσει ποια σχολή θα ακολουθήσω».
Ο Σωτήρης Σεκλός ανέφερε: «Στη θεωρητική κατεύθυνση συγκέντρωσα 17.789 μόρια. Ηταν μια δύσκολη διαδικασία, αλλά πλέον αισθάνομαι μεγάλη χαρά. Σκέφτομαι να δηλώσω Φιλολογία Αθήνας».Τέλος, η Ιφιγένεια Γουζέα με 19.148 μόρια συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στο σχολείο της. Μιλώντας στην «Ε», μας είπε: «Θέλω να περάσω Ιατρική. Αισθάνομαι πολύ ωραία. Ηξερα ότι είχα γράψει καλά, αλλά δεν περίμενα τόσο υψηλά. Για να πετύχεις έναν καλό βαθμό, θεωρώ ότι χρειάζεσαι καθαρό μυαλό όταν γράφεις. Επίσης, να διαβάζεις σε όλες τις τάξεις για να μην πιέζεσαι πολύ στο τέλος».
ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ
Από το Γενικό Λύκειο Γαργαλιάνων η Μαρία Αποστολοπούλου, που συγκέντρωσε 18.149 μόρια στη θεωρητική κατεύθυνση και ήρθε πρώτη  στο σχολείο της, μας είπε: «Είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα και στόχος μου είναι η Νομική. Αυτό που με δυσκόλεψε ήταν η απογοήτευση που ένιωθα όταν έβλεπα να μην ανταποκρίνομαι όπως θα ήθελα σε κάποια μαθήματα». Οσο για την πρωτιά της στο σχολείο της, τόνισε: «Δεν με ενδιέφερε αυτό, αλλά το να περάσω στη σχολή που ήθελα. Για να συγκεντρώσει κάποιος υψηλή βαθμολογία, ειδικά στη θεωρητική κατεύθυνση, χρειάζεται διάβασμα εντατικά και όλες τις χρονιές».Η δίδυμη αδερφή της, Διονυσία Αποστολοπούλου, με 16.833 μόρια στη θετική κατεύθυνση, μας είπε «Είμαι απογοητευμένη από κάποια μαθήματα, αλλά γενικά σε αυτά που μου άρεσαν πήγα καλά. Αυτό που με δυσκόλεψε ήταν τα θέματα και το άγχος· το άγχος είναι καθοριστικός παράγοντας καθώς σου μπλοκάρει το μυαλό. Αν δεν ηρεμήσεις και δεν σκεφτείς καθαρά, μπορείς να χάσεις τα πάντα. Από σχολές, μάλλον θα διαλέξω το Χημικό».
Η Παναγιώτα Γεωργιοπούλου με τη δεύτερη καλύτερη επίδοση στο σχολείο της, συγκεντρώνοντας 17.900 μόρια στη θετική κατεύθυνση, σημείωσε: «Αισθάνομαι ικανοποιημένη σε σχέση με τη δυσκολία των φετινών θεμάτων. Από εδώ και πέρα θα δούμε τι θα επιλέξω, με προτεραιότητα τις επιστήμες υγείας. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς ήμουν χαλαρή, με δυσκόλεψαν όμως κάποια μαθήματα στις εξετάσεις. Αυτό που χρειάζεται είναι συγκέντρωση και πρόγραμμα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, και σωστά άτομα να σε καθοδηγούν».
Ο Νίκος Τσόπελας, με 16.439 στο 4ο πεδίο που τον ενδιαφέρει, τόνισε: «Είμαι ανακουφισμένος γιατί περίμενα πιο κάτω, καθώς είμαι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό μου. Αυτό που θέλω είναι να περάσω στο Χημικών Μηχανικών. Οι εξετάσεις φέτος ήταν πολύ δύσκολες – και το συγκεκριμένο σύστημα είναι γενικά πολύ ψυχοφθόρο».Ο Στάθης Αθανασόπουλος επισήμανε: «Με ενδιαφέρουν καθαρά οι οικονομικές σχολές και εκεί έχω βγάλει 16.491 μόρια. Σε ορισμένα μαθήματα περίμενα λίγο παραπάνω, αλλά γενικά ικανοποιημένος είμαι. Αν σκεφτούμε και τη γενική κατάσταση, νομίζω ότι ο βαθμός μου είναι ικανοποιητικός. Οι φετινές εξετάσεις ήταν από τις δυσκολότερες όλων των ετών. Με το σύστημα αυτό, όλα καθορίζονται την τελευταία χρονιά. Ολη σου η πορεία εξαρτάται από 6 μαθήματα…».
Ο Δημήτρης Τσορώνης μας ανέφερε ότι έπιασε 16.210 μόρια στην τεχνολογική κατεύθυνση και συμπλήρωσε: «Τώρα σκέφτομαι σε ποια πόλη θα περάσω. Σε σχέση με τις βάσεις τις περσινές και του 2013, πιάνω τη σχολή των Πολιτικών Μηχανικών, καθώς θέλω τη Θεσσαλονίκη. Αισθάνομαι ανακουφισμένος καθώς είχα άγχος μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα. Αυτό που με δυσκόλεψε ήταν ότι αναγκάστηκα να θυσιάσω πολλά πράγματα, αλλά τελικά ανταμείφθηκα γι’ αυτό».
ΦΙΛΙΑΤΡΑ
Από το Γενικό Λύκειο Φιλιατρών, ο Γιώργος Φαρμάκης με γενικό βαθμό πρόσβασης 15,31 μας είπε: «Ηταν γενικά δύσκολα φέτος, όμως είμαι ικανοποιημένος όπως έγραψα. Στοχεύω σε μια σχολή Ναυτιλιακών Σπουδών. Αυτό που με δυσκόλεψε περισσότερο ήταν η πίεση που είχαμε».
Ο Βασίλης Αραμπατζάκης ανέφερε: «στο 3ο πεδίο συγκέντρωσα 16.135 μόρια. Είμαι ικανοποιημένος, η γενική προσπάθεια απέδωσε. Ηταν μια χρονιά δύσκολη, με πολύ απαιτητικά θέματα. Αυτό που με δυσκόλεψε δεν ήταν τόσο το διάβασμα, όσο η πίεση που έβγαινε μέσα από όλο αυτό».
Η Γεωργία Μπαζάνου σημείωσε: «Πήγα καλά, 16.730 μόρια συγκέντρωσα και είμαι ευχαριστημένη. Αυτό που ήταν δύσκολο ήταν τα Μαθηματικά, ενώ στόχος που είναι το Βιολογικό. Νομίζω πως ότι οι κόποι μου δικαιώθηκαν».Ο Παρασκευάς Ρούσης μας είπε: «Συγκέντρωσα 17.500 μόρια. Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος είμαι. Ηθελα Νομική, αλλά δύσκολα θα την πιάσω. Τα μαθήματα είναι πολύ απαιτητικά, θέλουν πολύ διάβασμα. Από την πλευρά μου είμαι δυσαρεστημένος με τη Λογοτεχνία: Περίμενα να έχω γράψει περισσότερο – όμως είναι πολύ υποκειμενικό το μάθημα κι έτσι χάνεται η ουσία των εξετάσεων και το ζητούμενο».
Η Γιοβάνα Καφύρα τόνισε: «Συγκέντρωσα 14.046 στο 1ο πεδίο και 13.288 στο 3ο. Είμαι χαρούμενη γιατί πιάνω την επιλογή μου, που είναι τα Παιδαγωγικά, σε μια χρονιά που ήταν από τις πιο δύσκολες». ME ρεπορτάζ από την 'Ελευθερία' και το www.kyparissianews.com

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη