Σε ανοδική τροχιά και τη δεύτερη χρονιά της ζωής μας με την πανδημία εξακολουθεί να βρίσκεται ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, καθώς το μεν lockdown στις αρχές του έτους που έστρεψε τις καταναλωτικές δαπάνες στο κανάλι του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και η αύξηση του τουρισμού στη συνέχεια, οδήγησαν σε περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων.
Η εξέλιξη αυτή διαψεύδει -τουλάχιστον με βάση την έως τώρα εικόνα- ότι το 2021 ο κλάδος θα κατέγραφε μειωμένες πωλήσεις και πλέον η φετινή χρονιά αναμένεται να κλείσει με θετικό πρόσημο, αν και με χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης σε σύγκριση με αυτόν που καταγράφηκε το 2020 σε σύγκριση με το 2019.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ https://kyparissialive.blogspot.com/2021/12/blog-post.html