google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζουν τη μορφή του εμπορίου

Τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζουν τη μορφή του εμπορίου

 


Τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζουν τη μορφή του εμπορίου. Λόγω της παρατεταμένης καραντίνας πολλοί επιχειρηματίες πωλούν πλέον τα προϊόντα τους κυρίως μέσω Facebook και Instagram. Η πλειοψηφία των εμπόρων άλλωστε ακόμα και σήμερα, δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα. Σύμφωνα με στοιχεία του Eμπορικού Συλλόγου Αθηνών μόλις το 17% των εμπορικών επιχειρήσεων έχουν e-shop. «Στην Ελλάδα είμαστε ακόμα στην αρχή αυτού του πράγματος. Πάντως, θα προχωρήσουμε», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπρόεδρος Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Μάκης Σαββίδης.

Το μέγεθος της Παγκόσμιας Αγοράς του λεγόμενου «κοινωνικού εμπορίου» αναμένεται να φτάσει σχεδόν τα 2 τρισ. δολάρια μέχρι το 2026, σύμφωνα με το Globe Newswire. Η ευκολία στον τρόπο αγορών, η χρήση έξυπνων συσκευών και οι δισεκατομμύρια λογαριασμοί στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν πρόσφορο έδαφος

ΕΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ https://kyparissialive.blogspot.com/2021/03/2-2026.html

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη