google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: Νέα Σημαία, Ελευθερία και παρελάσεις

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: Νέα Σημαία, Ελευθερία και παρελάσεις

Άτακτες Παρελάσεις , χωρίς επισήμους ! 3ήμερες Εθνικές Γιορτές !!! Νέα Σημαία : ΕΛΛΑΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ! 
Υπάρχουν 2 διαφορετικές απόψεις σχετικά με τις παρελάσεις και τις εθνικές γιορτές, (25 η Μαρτίου, 28 η Οκτωβρίου). Οι μισοί θέλουν να τις υποβαθμίσουν στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, και οι άλλοι μισοί περιμένουν πότε θα έρθει η εθνική γιορτή για να φορέσουν τα καλά τους και να βγουν στην παρέλαση!!... Θα ψάξουμε να βρούμε μια ‘μέση’ - ‘τρίτη’ λύση, καλύτερη και από αυτές τις δύο.
ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ: Οι παρελάσεις θυμίζουν στρατό και πόλεμο. Είναι αναπαράσταση της επιθεώρησης του στρατεύματος εμπρός από τον Διοικητή, είναι δείγμα υπακοής. Αλλά είναι και επίδειξη ισχύος έναντι άλλων κρατών, γι’ αυτό και δεν είναι τυχαίο που τις πιο καλές παρελάσεις παγκοσμίως, τις κάνουν δικτατορικά ολοκληρωτικά καθεστώτα: Κίνα, Ρωσία, Β. Κορέα, και παλαιότερα οι Γερμανοί επί Χίτλερ, κλπ. Στην αρχαία Ελλάδα έκαναν παρόμοιες παρελάσεις τα απολυταρχικά καθεστώτα της Σπάρτης, όπως και της Μακεδονίας. (μακεδονική φάλαγγα). Οι Αθηναίοι δεν είχαν πολύ αυστηρή πειθαρχία στο στράτευμα, όμως είχαν πολύ ικανό στρατό. Δεν ταιριάζει στην ψυχολογία του Έλληνα η απόλυτη πειθαρχία. Δεν ταιριάζει η παρέλαση. Οι Έλληνες δεν είναι ‘στρατιωτάκια’, έχει ο καθένας την προσωπικότητά του. Είμαστε κυρίως ‘άτακτοι’, μοναχικοί , εφευρετικοί και απρόβλεπτοι πολεμιστές, και αυτό είναι το βασικό μας όπλο. Άτακτοι ήταν και οι ‘κλέφτες’ πολεμιστές του 21, αλλά και οι αντάρτες του 40.
Πρέπει να αλλάξει -λοιπόν-, ο τρόπος που γίνονται οι παρελάσεις. Μόνον λίγοι φαντάροι σε μεγάλες πόλεις, όχι αεροπλάνα, όχι άρματα μάχης ή άλλα οχήματα. Οι στρατιώτες να μην είναι σιδερωμένοι και με γυαλισμένες μπότες, αλλά ‘μπαρουτοκαπνισμένοι’, και κουρασμένοι από πορεία, σαν να γύρισαν απ’ τη μάχη. Η παρέλαση να συνεχίζεται από μαθητές και φοιτητές, αλλά μόνον ε θ ε λ ο ν τ ι κ ά. Να μη φορούν ίδια ρούχα, ούτε να βαδίζουν το ίδιο βήμα, αλλά άτακτα. Να μην υπάρχουν σημαιοφόροι οι καλύτεροι μαθητές. Δεν έχει καμμία σχέση η επίδοση στα μαθήματα, μάλλον τον πιο κακό μαθητή πρέπει να βάζαμε για σημαιοφόρο. Στη συνέχεια να μπορούν να παρελάζουν όλες οι κοινωνικές ομάδες, και όλος ο λαός... Να μην υπάρχουν οι ‘ε π ί σ η μ ο ι ’ ,ούτε πολιτικοί , ούτε παπάδες, να μην υπάρχει βάθρο. Δεν υπάρχουν ‘άρχοντες’ αυτές τις μέρες, άρχοντας είναι ο απλός λαός. ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ: Πρέπει να αναβαθμιστούν, να γίνονται τρεις ημέρες αργία ( η προηγούμενη ημιαργία, και η επόμενη αργία έως το μεσημέρι). Να λέγεται όλη η ιστορική αλήθεια με απλά κατανοητά λόγια και χωρίς σκοπιμότητες. Να μην τις καπηλεύονται ακροδεξιοί ή ακροαριστεροί. Να προστεθούν 2 α κ ό μ α ε θ ν ι κ έ ς ε ο ρ τ έ ς, διήμερες αργίες: το Πολυτεχνείο, (17 Νοέμβρη), γιορτή της Δημοκρατίας, και η Απελευθέρωση της Αθήνας-Ελλάδας από τούς Γερμανούς ( 12 Οκτώβρη 1944).
Πρέπει να γίνει πλήρης χωρισμός εκκλησίας-κράτους στις εκδηλώσεις. Να μην πηγαίνουν οι πολιτικοί στην δοξολογία στις εκκλησίες, και να μην έχουν επίσημο ρόλο οι παπάδες στις εκδηλώσεις εκτός εκκλησιών. Οι Εθνικές γιορτές θα γιορτάζονται πάνδημα απ’ το λαό ,με παρέες, κρασάκι, τραγούδια και χορούς, χωρίς επισημότητες, χωρίς μεγάφωνα. ΝΕΑ ΣΗΜΑΙΑ !!! Φαίνεται υπερβολικό και άτοπο το να αλλάξουμε τη σημαία, αλλά πρέπει να ξέρουμε πως κάποτε αλλάζουν και οι σημαίες, και πως η Ελλάδα είχε κατά την Ελληνική επανάσταση και μετά , πολλές διαφορετικές σημαίες.. Η σημερινή σημαία που έχει τις λευκές και άσπρες γραμμές και το σταυρό, ήταν η μία από τις τρείς που είχαν καθιερωθεί στην εθνοσυνέλευση το 1822. Πολλές θεωρίες υπάρχουν για το πώς προέκυψε. Άλλοι λένε πως είναι Οθωνικής Βαβαρικής Γερμανικής επινόησης. Άλλοι λένε πως ο αγγλόφιλος Μαυροκορδάτος όρισε τη σημερινή σημαία αντιγράφοντας μια αγγλική σημαία που είχαν στην Ινδία, east India company κλπ. Ό,τι και να ισχύει, καιρός να βρούμε μια καλύτερη σημαία. αλλά τί χρώμα και τί σχήμα να είχε? Ας μη βάλουμε χρώματα, ας βάλουμε 2 λέξεις από το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο. Κρατάμε το λευκό για φόντο, και με γαλανό χρώμα -της θάλασσας και του ουρανού- γράφουμε στην μια πλευρά τη λέξη: ΕΛΛΑΣ Στην άλλη πλευρά ας γράψουμε με κόκκινα γράμματα την λέξη που εκφράζει πιο πολύ την Ελλάδα και τους Έλληνες , την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Κόκκινο, γιατί έχουν χυθεί ποτάμια αίμα για την ελευθερία..., ειδικά στην Ελλάδα. Ο εθνικός ύμνος είναι: ύμνος εις την Ελευθερία.
Η σημαία του 21 έγραφε: ελευθερία ή θάνατος. Αλλά η λέξη έχει μεγαλύτερο εύρος, δεν είναι μόνο η εθνική ελευθερία έναντι άλλων κρατών, λαών, κατακτητών. Είναι και η ελευθερία αυτοδιάθεσης της κάθε πόλης και περιοχής, της κάθε ομάδας. Είναι η βασική λέξη που χτίζεται μια κοινωνία, και μετά έρχονται η ισότητα και η αδελφότητα. Αλλά υπάρχει και η α τ ο μ ι κ ή ε λ ε υ θ ε ρ ί α τ ο υ κ ά θ ε α ν θ ρ ώ π ο υ . Ο καθένας απαιτεί την ελευθερία του. Είναι η λέξη που ενώνει όλες τις κοινωνικές τάξεις, όλες τις ιδεολογίες. Ακόμα και ένας ‘αναρχικός’ που σπάει τζάμια, ακόμα και ένας μπεκρής-χασικλής ή ομοφυλόφιλος, ακόμα και ένας που θέλει να αυτοκτονήσει, όλοι αυτοί, όλοι εμείς, πρέπει να γιορτάζουμε λαμπρά τις 4 εθνικές εορτές, διότι άλλοι άνθρωποι έδωσαν το αίμα και τη ζωή τους για να κάνουμε σήμερα εμείς ό,τι θέλουμε. Δεν είναι χιούμορ, είναι κάτι συγκινητικό!... antoniosantonopouloskyparissia.blogspot.gr
υποσημείωση 1. --Η Ελλάδα έχει μερικά εξαιρετικά εμβατήρια, από μουσικής απόψεως. Μπορούμε όμως να εμπλουτίσουμε τη μουσική στις παρελάσεις, βάζοντας την ορχήστρα να παίζει λαϊκά και έντεχνα τραγούδια σε πιο γρήγορο ρυθμό ‘εμβατηρίου’, ορχηστρικά: π.χ. ο κυρ Αντωνης, και το Αθήνα ( του Χατζιδάκη), ένα το χελιδόνι (του Θεοδωράκη), κλπ. κλπ. 
2. -- Η νέα σημαία, καλό είναι να έχει ποικιλία στη γραμματοσειρά. Η επίσημη να είναι αρχαιοπρεπής: ΕΛΛΑΣ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Αλλά να υπάρχουν και άλλες παραλλαγές : Να γράφει τις δύο λέξεις και στη γλώσσα κάθε χώρας: Ελλάδα, ελευθερία, Hellas- liberte, Hellas-freedom, κλπ.κλπ. Θα είναι κάπως σαν ‘παγκόσμια σημαία’ γιατί μόνο η Ελλάδα μπορεί να φέρει την παγκόσμια Ελευθερία, μαζί με την αδελφές της: την Δημοκρατία και την Δικαιοσύνη. 
3. --Υπάρχει ένα πολύ δημοφιλές ζεϊμπέκικο, ορχηστρικό, χωρίς στίχους, και χωρίς τίτλο, όμως ο λαός το αγάπησε πολύ και του έδωσε το όνομα: το ζεϊμπέκικο της ευδοκίας . Είναι η πιο γνωστή μουσική του Μάνου Λοΐζου. Αλλά γιατί δεν έχουν βάλει στίχους σε ένα τέτοιο ‘κοφτό’ ‘εμβατήριο’ που κρύβει: πόνο- περηφάνεια-ανεξαρτησία-ελευθερία !? Άλλοι λένε πως δεν μπόρεσαν να βάλουν στίχους, άλλοι πως επίτηδες δεν έβαλαν από σεβασμό στη μουσική. Ας δώσουμε εμείς μια λέξη για στίχο. Την λέξη ε λ ε υ θ ε ρ ί α , που ταιριάζει ‘γάντι’ στις τελευταίες 5-7 νότες. Μπορείτε να ψάξετε και να βρείτε το σημείο.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη