Δεν έχουν τέλος τα σενάρια που εξετάζονται από το επιτελείο του Υπουργείου Οικονομικών για τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων το 2017 με εκατομμύρια οδηγούς να αγωνιούν για το τι θα πληρώσουν.
Ενδεχομένως, τα πάντα να εξαρτηθούν από την πορεία των εσόδων κι αν ο προϋπολογισμός για το επόμενο έτος «βγαίνει» χωρίς νέα μέτρα.
Στα σενάρια που εξετάζονται είναι και οι αλλαγές στις κλίμακες υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, με το ατελές όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 g/km στα 85 g/km.
Δεν αποκλείεται να υπάρξει μείωση των τελών κυκλοφορίας για οχήματα μεγάλου κυβισμού και ηλικίας άνω των 15 ετών προκειμένου να δοθεί κίνητρο στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει πινακίδες να τις παραλάβουν εκ νέου.Υπάρχουν επίσης, σύμφωνα με το iefimerida, σκέψεις για επέκταση του συστήματος επιβολής των τελών που καθορίζεται με τους εκπεμπόμενους ρύπους. Όπως όλα δείχνουν σε αυτό το σύστημα θα συμπεριληφθούν τα αυτοκίνητα που έχουν πρώτη ημερομηνία αδείας την 1η Ιανουαρίου 2007 και μετά, είναι δηλαδή 10ετίας και πάνω.
Δεν αποκλείεται να υπάρξει μείωση των τελών κυκλοφορίας για οχήματα μεγάλου κυβισμού και ηλικίας άνω των 15 ετών προκειμένου να δοθεί κίνητρο στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει πινακίδες να τις παραλάβουν εκ νέου.Υπάρχουν επίσης, σύμφωνα με το iefimerida, σκέψεις για επέκταση του συστήματος επιβολής των τελών που καθορίζεται με τους εκπεμπόμενους ρύπους. Όπως όλα δείχνουν σε αυτό το σύστημα θα συμπεριληφθούν τα αυτοκίνητα που έχουν πρώτη ημερομηνία αδείας την 1η Ιανουαρίου 2007 και μετά, είναι δηλαδή 10ετίας και πάνω.