google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΠΑΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ...ΘΗΡΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΠΑΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ...ΘΗΡΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Η Αστυνόμος Α’ κα Μαρία Καραγιάννη είναι εδώ και λίγες μέρες η νέα Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Θήρας. Η νέα Διοικητής είναι απόφοιτος της Σχολής Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας και του Οικονομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής Αθηνών και μιλάει τρεις ξένες γλώσσες. Μέχρι πρότινος ήταν Διοικητής σε Αστυνομικό Τμήμα της Μεσσηνίας. Η κα Καραγιάννη εκτός από αστυνομικός είναι και συγγραφέας. Μάλιστα το πρώτο της μυθιστόρημα με τίτλο “Στη σκιά της σιωπής” παρουσιάστηκε και στη Σαντορίνη, την Κυριακή 21 Ιουνίου 2015 στο Μπελλώνειο Πολιτιστικό Κέντρο, υπό την αιγίδα του Δήμου Θήρας.
Στη φωτογραφία η κα Καραγιάννη με τον Δήμαρχο Θήρας κ. Νίκο Ζώρζο. Χαιρετισμούς με την …αύρα του Αιγαίου μας έστειλε σε επικοινωνία που είχαμε μαζί της. Δημήτρη μου, να ξέρεις πως όπου κι αν βρίσκομαι η σκέψη μου είναι κοντά σας. Στον τόπο μας, τους ανθρώπους μας σε όλα όσα αντιμετωπίσαμε μαζί τα πέντε τελευταία χρόνια! Είμαι ήσυχη γιατί πίσω μου έχω αφήσει εξαιρετικούς συναδέλφους που αγαπάνε κ πονάνε τον τόπο! Να είστε όλοι καλά κ να έχουμε ένα όμορφο καλοκαίρι. Στέλνω θερμούς χαιρετισμούς στην πατρίδα με την αύρα του Αιγαίου! !!!! Η Αστυνόμος σας, Μαρία Καραγιάννη

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη