google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 TA ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ

TA ΦΙΛΙΑΤΡΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ

Σχέδια για τη νέα τους ζωή κάνουν ήδη οι απόφοιτοι των λυκείων της Μεσσηνίας που μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων κατάφεραν να περάσουν στις σχολές που επέλεξαν. 
Μιλώντας στην "Ε", οι επιτυχόντες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για το αποτέλεσμα αλλά και την ανυπομονησία τους για τη φοιτητική ζωή.

Η Ευγεάννα Αθανασοπούλου που πέρασε Ιατρική στην Πάτρα είπε: 
«Είμαι πολύ ικανοποιημένη με τη σχολή. Έδινα για δεύτερη χρονιά καθώς πέρυσι είχα περάσει Φαρμακευτική. Με εξιτάρει η σχολή, είναι ενδιαφέρουσα. Η προσφορά προς τον άνθρωπο με έκανε να τη διαλέξω, όπως και το επιστημονικό ενδιαφέρον που έχει. Είμαι πολύ χαρούμενη». 

Η Φωτούλα Γεωργακοπούλου που πέρασε Λογιστική και Χρηματοοικονομική Θεσσαλονίκης σημείωσε: 
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένη! Ηταν μια χρονιά πολύ δύσκολη, ψυχοφθόρα, αλλά με την υποστήριξη των γονιών και των καθηγητών καταφέραμε να επιτύχουμε το στόχο μας. Ηταν η τρίτη επιλογή μου αλλά είμαι ικανοποιημένη με τη σχολή». 

Η Θεοδώρα Τασσιοπούλου που πέρασε στη Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο επισήμανε: 
«Είμαι πολύ χαρούμενη καθώς αυτή η σχολή ήταν ο στόχος μου - είναι μια σχολή που μου αρέσει το αντικείμενό της». 

Ο Παρασκευάς Ρούσσης που πέρασε στη Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο είπε: 
«Ηταν η δεύτερη επιλογή μου καθώς πρώτη ήταν η Νομική την οποία έχασα για 80 μόρια - αλλά και αυτή η σχολή με ικανοποιεί εξίσου, όπως και όλο το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος. Ηταν μέσα στις πρώτες επιλογές μου καθώς θεωρώ ότι έχει καλές προοπτικές».

eleftheriaonline

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη