google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Επικίνδυνο και «αδιάβατο» το επαρχιακό δίκτυο της Τριφυλίας

Επικίνδυνο και «αδιάβατο» το επαρχιακό δίκτυο της Τριφυλίας

Δρόμοι «ξηλωμένοι», οδόστρωμα «σπασμένο», λακκούβες παντού, κλαριά από δέντρα που «βγαίνουν» στη μέση, ακόμα και από άκρη σε άκρη του δρόμου, κατολισθήσεις και καθιζήσεις, σήμανση και φωτισμός που δεν υπάρχουν ούτε σε κομβικά σημεία, καθιστούν την κατάσταση του επαρχιακού δικτύου της Τριφυλίας άκρως επικίνδυνη! Προβλήματα αρκετά σημαντικά, που χρονίζουν και κάνουν ακόμη πιο δύσκολη τη ζωή των κατοίκων και την καθημερινότητά τους, ενώ για τους επισκέπτες η διέλευση με τα οχήματα αποτελεί οδυνηρή εμπειρία. Η τραγική κατάσταση που επαρχιακού δικτύου της Τριφυλίας αποτελεί μείζον ζήτημα, για το οποίο οφείλουν τάχιστα η Δημοτική Αρχή Τριφυλίας και η Περιφερειακή Αρχή Πελοποννήσου να δρομολογήσουν λύσεις. Όχι μόνο δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, αλλά είναι και ντροπιαστικό, εν έτει 2014, με τόσα και τόσα ευρωπαϊκά προγράμματα να έχουν «περάσει», τόσα και τόσα εκατομμύρια ευρώ να έχουν διατεθεί για ένα σωρό άλλα έργα, όλοι, πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί, από όλα τα κόμματα, να μιλούν για ανάπτυξη και υποδομές, αλλά αυτές να αποτελούν ακόμη και σήμερα ζητούμενο και νούμερο ένα πρόβλημα για την Τριφυλία! 
Είναι ντροπιαστικό για τις τοπικές Αρχές αλλά και την Ελληνική Πολιτεία, χωριά να μένουν, εν έτει 2014, αποκλεισμένα, χωρίς συγκοινωνιακή σύνδεση με το ΚΤΕΛ, επειδή οι δρόμοι είναι ακατάλληλοι, επικίνδυνοι και καθίστανται «αδιάβατοι» για λεωφορεία! Οι δρόμοι της Τριφυλίας, στο επαρχιακό δίκτυο, σε πολλά σημεία θυμίζουν «βομβαρδισμένο τοπίο». Τα ατυχήματα αλλά και οι ζημιές που προκαλούνται σε οχήματα είναι αλλεπάλληλα, ενώ οι κίνδυνοι, ακόμη και για δυστυχήματα, είναι αυξημένοι. Πλησιάζοντας ο χειμώνας, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, τα προβλήματα οξύνονται. Μπορεί κατά διαστήματα και ανά περιοχή να γίνονται κάποιες παρεμβάσεις, αυτές όμως, αφενός, πραγματοποιούνται, κυρίως, στο εθνικό οδικό δίκτυο και, αφετέρου, όπου γίνονται στο επαρχιακό δίκτυο δεν είναι «ικανές» να λύσουν τα προβλήματα. Στην πλειοψηφία τους, γίνονται αποσπασματικά, χωρίς τα απαιτούμενα και αναγκαία τεχνικά έργα υποδομών, παρά τις εκκλήσεις και διαμαρτυρίες προέδρων, εκπροσώπων και τοπικών συμβούλων Τοπικών Κοινοτήτων, κατοίκων και επαγγελματιών οδηγών ταξί και λεωφορείων, όπως και της διοίκησης του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας. Οι τοπικές Αρχές, χρόνια τώρα, το μόνο που κάνουν είναι να αποστέλλουν έγγραφα, είτε προς τη Νομαρχία τα προηγούμενα χρόνια είτε προς την Περιφέρεια τα τελευταία τέσσερα, αλλά και στα υπουργεία, ζητώντας την υλοποίηση έργων στο οδικό δίκτυο. Η μεν Νομαρχία και Περιφέρεια υλοποιούν κάποια μικρά έργα, κάνουν κάποιες μικρές παρεμβάσεις, αλλά όμως όχι πραγματικά ουσιαστικές και όχι όπου και όπως θα έπρεπε, με τον ισχυρισμό πως δεν υπάρχουν επαρκείς χρηματοδοτήσεις. Θάρρος

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη