Μέχρι το τέλος Απριλίου θα κατατεθεί στη Βουλή η αναμορφωμένη σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα στην κοινοπραξία "Μορέας", στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες "Ακτωρ Παραχωρήσεις" (71,67%), "J&P Αβαξ" (15%) και "Ιντρακόμ Συμμετοχών" (13,33%).
Αυτό αναφέρει χθεσινό ρεπορτάζ του euro2day.gr, προσθέτοντας ότι ο "Μορέας" διεκδικεί 200 εκατομμύρια ευρώ για τις καθυστερήσεις στην παράδοση χώρων, τις απαλλοτριώσεις, τις αυξημένες δαπάνες για τα αρχαιολογικά κ.ά.
Αναλυτικά στο ρεπορτάζ αναφέρεται:
«Πρόκειται για τον τελευταίο από τους πέντε οδικούς άξονες που είχαν ανατεθεί με συμβάσεις παραχώρησης την περίοδο 2007-2008 και υποτίθεται προχωρούσε κανονικά. Στην πραγματικότητα έπρεπε να παραδοθεί τον Σεπτέμβριο του 2012, αλλά οι γνωστές τεχνικές και αρχαιολογικές "εκπλήξεις", μαζί με την πτώση της κυκλοφορίας λόγω της κρίσης, έχουν οδηγήσει σε καθυστερήσεις και σε απαιτήσεις των πιστωτριών τραπεζών για αλλαγή του χρηματοδοτικού μοντέλου. Στην ουσία οι δανειστές, με προεξάρχουσα την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕΠ) που χρηματοδοτεί τον άξονα με περίπου 200.000.000 ευρώ, ζητούν επικαιροποίηση των προβλέψεων για τα έσοδα διοδίων"...
«Πρόκειται για τον τελευταίο από τους πέντε οδικούς άξονες που είχαν ανατεθεί με συμβάσεις παραχώρησης την περίοδο 2007-2008 και υποτίθεται προχωρούσε κανονικά. Στην πραγματικότητα έπρεπε να παραδοθεί τον Σεπτέμβριο του 2012, αλλά οι γνωστές τεχνικές και αρχαιολογικές "εκπλήξεις", μαζί με την πτώση της κυκλοφορίας λόγω της κρίσης, έχουν οδηγήσει σε καθυστερήσεις και σε απαιτήσεις των πιστωτριών τραπεζών για αλλαγή του χρηματοδοτικού μοντέλου. Στην ουσία οι δανειστές, με προεξάρχουσα την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕΠ) που χρηματοδοτεί τον άξονα με περίπου 200.000.000 ευρώ, ζητούν επικαιροποίηση των προβλέψεων για τα έσοδα διοδίων"...