google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Η ΟΜΙΛΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΧΑΙΔΩΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

Η ΟΜΙΛΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΧΑΙΔΩΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

 



Αγαπητοί μου φίλοι και συνδημότες

 είναι γεγονός ότι την τελευταία δεκαετία ίσως και λίγο παραπάνω, πολλά δεινά και πρωτόγνωρα για τις γενιές μας γεγονότα,  μαστίζουν την κοινωνία.

Η βαθιά οικονομική κρίση που ζήσαμε όλα αυτά τα χρόνια,  

η πανδημία,

 η δυσκολία ανεύρεσης εργασίας, 

η ενεργειακή κρίση

 και πολλές άλλες συγκυρίες και συνθήκες,  μας οδήγησαν στην ανέχεια, στην πτώση του ηθικού μας, σε άγχος, στρες,  σε απογοήτευση, σε ανασφάλεια με συνέπεια να προκύψει και βαθιά  κρίση των αξιών μας.

Όλα αυτά μοιραία έπληξαν και την τοπική μας κοινωνία και εμάς τους ίδιους, με αποτέλεσμα άξιοι συμπολίτες μας, αγωνιζόμενοι να ανταπεξέλθουν στην καθημερινότητα και κουρασμένοι σωματικά και ψυχικά από όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, να αντιμετωπίζουν με άρνηση και δυσπιστία

 την ενεργή ενασχόληση των ιδίων με τα κοινά 

όπως επίσης αντιμετωπίζουν με άρνηση και δυσπιστία και τα πρόσωπα που ασχολούνται με τα κοινά.

Όμως φίλοι μου και συνδημότες μου, αν δεν ασχοληθείτε εσείς, εγώ, ο διπλανός μου, και οι άνθρωποι οι νέοι,  οι επαγγελματίες, οι επιστήμονες όλοι όσοι  πιστεύουν και υπηρετούν αξίες κυρίως της εντιμότητας, της συνέπειας λόγων και πράξεων, της ειλικρίνειας, του αλληλοσεβασμού, της πολιτισμένης αντιπαράθεσης, του πολιτικού πολιτισμού, του θεσμού του δημοτικού συμβουλίου,  

αν δεν αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας, να ασχοληθείτε, να παρακολουθήσετε από κοντά τα δρώμενα στο Δήμο μας  και να ασχοληθούμε όλοι μαζί για τον τόπο μας που είναι το σπίτι μας, ποιος θα το κάνει; Σε ποιόν θα αφήσουμε τις τύχες μας και τις τύχες των παιδιών μας; 

Όλους μας ενώνει η αγάπη μας για τον τόπο μας και η αγωνία μας  για το μέλλον του και το μέλλον των παιδιών μας. 

Οι ιδεολογικές διαφορές εκφράζονται  στο επίπεδο των εθνικών εκλογών που έρχονται το επόμενο χρονικό διάστημα και όχι στο επίπεδο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Η αυτοδιοίκηση μας ενώνει όλους. 

 Όπως όλοι γνωρίζουμε η παρούσα  αυτοδιοικητική θητεία οδεύει προς το τέλος της, γεγονός που σηματοδοτεί την έναρξη των διεργασιών μεταξύ των ενδιαφερομένων να ασχοληθούν ενεργά με τα  κοινά.

Σήμερα μοιράζομαι μαζί σας τις σκέψεις μου 

και σας  κάνω γνωστή  την πρόθεσή μου ότι θα  είμαι υποψήφια για το αξίωμα του Δημάρχου Τριφυλίας, στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, θα θέσω τον εαυτό μου για δεύτερη  φορά όπως γνωρίζετε,  στην ελεύθερη βούλησή σας  κατ΄αρχάς και στη συνέχεια αν μου κάνετε την μεγάλη τιμή και με εκλέξετε, βεβαίως θα θέσω τον εαυτό μου στις υπηρεσίες του Δήμου μας.

Όπως γνωρίζετε, είμαι Τριφύλια, έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην Κυπαρισσία,  δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά ως Δικηγόρος στην Τριφυλία, έχοντας  έδρα μου την γενέτειρά μου την Κυπαρισσία και είμαι  μητέρα δύο παιδιών και ήδη Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Τριφυλίας ως επικεφαλής της παράταξής μου.

Τα κίνητρά μου βασίζονται  στην θέλησή μου να προσφέρω και να φανώ χρήσιμη  αλλά και στην ξεκάθαρη και διαχρονική πεποίθησή μου ότι αν θέλεις να αλλάξεις τα κακώς κείμενα, πρέπει να παλέψεις εκ των έσω, και ότι ενεργός πολίτης είναι αυτός που δύναται να εκλέγει αλλά και να εκλέγεται, αυτός που δύναται να κρίνει και είναι έτοιμος ανά πάσα ώρα και στιγμή να κριθεί για τα πεπραγμένα του ή για την αδράνειά του. 

Ακολούθως, ισχυρή πεποίθησή μου είναι ότι  μπορώ,  να αναλάβω την ευθύνη αυτή, και να χρησιμοποιήσω όλες μου τις δυνάμεις, την επιστημονική μου κατάρτιση, την κοινωνική  και επαγγελματική μου εμπειρία, την αυτοδιοικητική μου εμπειρία, έτσι ώστε όλοι μαζί να πάμε την Τριφυλία μας μπροστά και μόνο μπροστά!

Ο Δήμος μας αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα  και απέχει από τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών  και των τοπικών κοινοτήτων.

Το έχω ξαναπεί ότι είμαστε τυχεροί που έχουμε γεννηθεί σε αυτόν τον τόπο και μπορούμε να είμαστε μόνιμοι κάτοικοί του. 

Η Τριφυλία είναι μια περιοχή με τεράστιες προοπτικές τουριστικής και αγροτικής ανάπτυξης.

Συνδυάζει, 

 το ορεινό στοιχείο  με τη θάλασσα του Ιονίου και τον εύφορο κάμπο, εξαιρετικές  παραλίες, έχει πλειάδα αρχαιολογικών στοιχείων που δεν έχουν αναδειχθεί ποτέ, διαθέτει τα μοναδικού κάλους λιμάνια της Μαραθόπολης και της Κυπαρισσίας,  της προοπτική ζώνη λιμένα στο Λιμανέρι τα οποία τελματώνουν και δεν έχουν  αδικαιολόγητα αξιοποιηθεί έως σήμερα!   

Η Τριφυλία όμως των ονείρων μας, των παιδιών μας, των γονιών μας και των παππούδων μας,  αυτή τη στιγμή είναι δυστυχώς ουραγός των εξελίξεων, με γυρισμένη την πλάτη στις προοπτικές που εξελίσσονται γύρω μας, όμηρος στη μιζέρια, στην εσωστρέφεια και στην αλαζονεία της παρούσης Δημοτικής Αρχής αλλά κυρίως  όμηρος της έλλειψης ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ με αποτέλεσμα να μην έχει δρομολογηθεί καν ούτε ένα έργο υποδομής και προοπτικής ανάπτυξης. 

Και αυτό πρέπει να αλλάξει! Η Τριφυλία μπορεί και πρέπει να ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΕΙ.  Ο τόπος που γεννηθήκαμε προσφέρει ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ 

μέσα από το όραμα και το σχέδιο μιας πραγματικής προσπάθειας αναγέννησης, μιας προσπάθειας επανεκκίνησης. Μέσα από ξεκάθαρες πολιτικές αναβάθμισης της καθημερινής ποιότητας ζωής μας! 

Μέσα από έργα σημαντικά που να απαντούν στις ανάγκες των πολιτών, των επόμενων γενεών και όχι των επόμενων εκλογών!

Αγαπητοί μου Συνδημότες, 

Έρχεται η ώρα στο Δήμο Τριφυλίας νέοι αλλά και έμπειροι άνθρωποι να ενώσουμε δυνάμεις, να αφήσουμε πίσω μας το χθες και όλοι μαζί να τον κάνουμε την επανεκκίνηση  του Δήμου μας, να τον κάνουμε  πρωταγωνιστή, να τον πάμε μπροστά, να τον ανεβάσουμε ψηλά!

Έρχεται η ώρα πολίτες, ακόμα και με διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες και αναφορές, να ενώσουμε εμπειρία και γνώσεις, σε ένα συνδυασμό και μια πρωτοβουλία της κοινωνίας,

 με παραγωγικά, 

έντιμα, 

ικανά, 

ανιδιοτελή, 

εργατικά, 

και δημιουργικά μέλη και στελέχη,





 Δηλώνω παρούσα, και στις επόμενες ημέρες θα βρεθούμε  κοντά σε όλες τις πόλεις και τα χωριά του Δήμου μας, για να συζητήσουμε και να συνδιαμορφώσουμε  όλοι μαζί, το σχέδιο μας για το Αύριο! 

Για να  ξεκινήσουμε το δικό μας οδοιπορικό ευθύνης για τον τόπο μας, για να πάμε όλοι μαζί μπροστά και μόνο μπροστά τον Δήμο της καρδιάς μας, των ονείρων μας, των παιδιών μας!

 Όλοι μαζί!

Προς όλους του πολίτες της Τριφυλίας

Δεσμεύομαι για την αποκατάσταση του θεσμού του Δημοτικού Συμβουλίου και την προαγωγή του αλληλοσεβασμού και του πολιτικού πολιτισμού 

Δεσμεύομαι για την άψογη λειτουργία  όλων των υπηρεσιών του Δήμου

Δεσμεύομαι για την αγαστή συνεργασία και των αλληλοσεβασμό μεταξύ αιρετών και δημοτικών υπαλλήλων

Δεσμεύομαι ότι 

η Δημοκρατική λειτουργία, 

Η Συνεχής Επικοινωνία με τους πολίτες και του Προέδρους των τοπικών κοινοτήτων, 

η Διεκδίκηση των αναγκαίων κονδυλίων για την υλοποίηση των απαραίτητων έργων για την βελτίωση της ζωής των δημοτών μας,

 η ενεργής συμπαράσταση,

 η στήριξη των δικαίων διεκδικήσεων των δημοτών μας, 

και η Διαφάνεια στην λειτουργία του Δήμου, 

είναι βασικές αρχές που μας εμπνέουν και θα μας οδηγούν στην άσκηση των καθηκόντων μας.

Δεσμεύομαι και υπόσχομαι στο κάθε ένα πολίτη ξεχωριστά να φθάσω την Τριφυλία στη θέση που της αξίζει.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ !!!!

ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΡΙΦΥΛΙΟΙ  ΜΠΟΡΟΥΝ

Σας ευχαριστώ πολύ.


Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη