Αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά παρατηρούνται την τελευταία 5ετία, με τα νοικοκυριά να έχουν σταματήσει να «κυνηγούν» προσφορές και προωθητικές ενέργειες, όπως συνέβαινε το 2017.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ το 2017 το 74% των ερωτώμενων κυνηγούσε τις προσφορές και τις εκπτώσεις στο σούπερ μάρκετ, αυτό το ποσοστό το 2021 έχει διαμορφωθεί σε 58%, σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Προφανώς λόγω της σημαντικών πληθωριστικών πιέσεων για εφέτος αναμένεται αυτό το ποσοστό να αυξηθεί. Αυτή η εξέλιξη των τελευταίων ετών είναι αποτέλεσμα της αύξησης των προωθητικών ενεργειών. Πλέον οι καταναλωτές βρίσκουν περισσότερες ευκαιρίες, ενώ τις βρίσκουν και πιο εύκολα, επισημαίνει το ΙΕΛΚΑ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ https://kyparissialive.blogspot.com/2022/03/5_26.html