Διαφορετική, από πολλές απόψεις, θα είναι η αγοραστική εμπειρία των πολιτών τη φετινή εορταστική περίοδο, ελέω Covid-19. Τόσο η οικονομική αβεβαιότητα, όσο και η κοινωνική απόσταση που έχουν επιβάλει οι νέες συνθήκες, συνθέτουν ένα διαφορετικό τοπίο αγοραστικών τάσεων εν όψει Χριστουγέννων, σε σχέση με αυτές που είχαμε συνηθίσει άλλες χρονιές.
Για παράδειγμα, 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές απαντούν ότι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τα επικείμενα, εορταστικά ψώνια τους, λόγω της πανδημίας. Εφόσον βέβαια κάτι τέτοιο δεν αποτελέσει μονόδρομο, ούτως ή άλλως. Η συνθήκη αυτή εγείρει, φυσικά, και μία ανάγκη για περισσότερη προσοχή απέναντι σε προσπάθειες διαδικτυακής εξαπάτησης και ηλεκτρονικών επιθέσεων από ψηφιακούς εγκληματίες. Πάντως, ένα μεγάλο μέρος των Ελλήνων είναι υποψιασμένο απέναντι σε τέτοιες κακόβουλες ενέργειες.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ https://kyparissialive.blogspot.com/2020/12/40.html