google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΗΛΕΙΑ

Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΦΥΛΙΑ- ΗΛΕΙΑ

GAMER
Γράφει ο Στράτος Τσάκος
Το 2011 και στα πλαίσια αναδιάρθρωσης του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα με σκοπό την περικοπή δαπανών και τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους, ο ΟΣΕ αναστέλλει την σιδηροδρομική λειτουργία του μετρικού δικτύου στην Πελοπόννησο σε όλο του το μήκος γραμμών .Παράλληλα μετατάσσει υπαλληλικό προσωπικό κίνησης και έλξης σε άλλες υπηρεσίες του ελληνικού δημοσίου, κλείνει εμπορευματικούς και επιβατικούς σταθμούς ενώ αναστέλλει και την εκτέλεση δρομολογίων προαστιακού χαρακτήρα όπως στην Μεσσηνία στην γραμμή Καλαμάτα-Μεσσήνη .Μέσα σε λίγους μήνες όλο το τροχαίο υλικό θα μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον Ρέντη.
Στην Μεσσηνία υπήρξε άμεση διακοπή όλων των δρομολογίων προς κάθε κατεύθυνση ενώ από το μηχανοστάσιο Καλαμάτας συγκεντρώθηκε όλος ο τεχνικός εξοπλισμός και μεταφέρθηκε στους χώρους της ΕΕΣΣΤΥ στην Αθήνα. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να εγκαταλειφθεί και η γραμμή Καλαμάτα-Μεσσήνη που μέχρι εκείνη την στιγμή λειτουργούσε ως προαστιακού τύπου συγκοινωνία των δυο μεγάλων πόλεων του νομού ενώ παράλληλα εξυπηρετούσε και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας (Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος) το οποίο παρουσίαζε διαρκή αύξηση στις αφίξεις ξένων πτήσεων και τουριστών.
4_12Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου είναι συνυφασμένο με την ίδια την ιστορία της Ελλάδας. Πόλεμοι, κατοχή, εμφύλιος, αστυφιλία, διεθνής παράγοντας, ιδιαίτερα μοντέλα γεωργικής παραγωγής, οικονομικά προβλήματα, λανθασμένη κρατική πολιτική και μνημόνια, άφησαν τα σημάδια τους στην υπερεκατονταετή λειτουργία του σιδηροδρόμου, με το οριστικό τέλος να έρχεται το 2011. Στις μέρες μας λειτουργούν μόνο τρία μικρά τμήματά του: ο Οδοντωτός Διακοφτού – Καλαβρύτων, το τμήμα Κατάκολο-Πύργος-Ολυμπία για τουριστικά δρομολόγια και το τμήμα Άγιος Βασίλειος-Ρίο-Πάτρα, ως Προαστιακός Σιδηρόδρομος. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ 
https://kyparissialive.blogspot.com/2020/06/blog-post_53.html

Post a Comment

أحدث أقدم