ΕΡΕΥΝΑ- ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ
ΧΡΟΝΙΑ τώρα αναλύουμε τα πλεονεκτήματα του σιδηροδρόμου στη ζωή μας την στιγμή που σε όλες τις Βαλκανικές χώρες είναι ηλεκτροκίνητα και μεγάλες ταχύτητες ενώ στη γειτονική μας Ιταλία τρέχουν με περισσότερα από 200 χιλιόμετρα την ώρα. Το μετρικό δίκτυο απαξιώθηκε την ώρα που δόθηκαν εκ. ευρώ για την...ανακαίνηση του. Αλλά υπάρχει ακόμα κάτι που μας προβληματίζει γεννώντας περισσότερα ερωτήματα.
Η αδιαφορία των βουλευτών και η προκλητική μούγκα στη..στρούγκα του υδροκέφαλου κράτους της Αθήνας που νοιάζεται μόνο για την γραμμή που συνδέει την πόλη με την Θεσσαλονίκη προφανώς λόγω ψήφων, δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας ότι η απαξίωση είναι υποτιμητική. Το τρένο που στη Μεσσηνία ήταν πετυχημένο όπως ο προαστιακός μεταξύ Καλαμάτας- Μεσσήνης, η μεταφορά αγροτικών προιόντων αλλά κυρίως ότι συνδυάζει πολιτισμό, ασφάλεια, τουρισμό και χώρια που είναι οικονομικό! ΕΔΩ ΡΕΠΟΡΤΑΖ https://kyparissiagr.blogspot.com/2022/06/blog-post_2.html