google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΩΝ E-SHOP ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΩΝ E-SHOP ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

 Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, σε ποσοστό που αγγίζει ακόμη και το 75%, είτε δεν παρέχουν καθόλου ενημέρωση στους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους είτε αυτή που παρέχουν είναι ελλιπής.


Αυτό προέκυψε από δειγματοληπτικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, υπό το συντονισμό της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων (ΥΠΑΝ), σε e-shops πώλησης ηλεκτρονικών συσκευών, όπως κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ταμπλέτες κ.λπ.

Πιο συγκεκριμένα, στα βασικά συμπεράσματα του ελέγχου – «σάρωση» (sweep), που έλαβε χώρα το χρονικό διάστημα 26.8.2020 έως και 31.8.2020 και επαναλήφθηκε στις 7.9.2020, συμπεριλαμβάνονται τα εξής:
* Το 43% των ιστοσελίδων δεν ενημερώνει τους καταναλωτές για το πώς μπορούν να υπαναχωρήσουν από μια σύμβαση (ειδικά στην περίπτωση που έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να διαπιστωθούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία τους), καθώς και όσον αφορά στην ευθύνη τους για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ https://kyparissialive.blogspot.com/2020/10/4-e.html

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη