google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΠΡΩΤΙΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΣΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ

ΠΡΩΤΙΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΣΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ


Το σχολικό έτος 2019 – 2020 μόνο εύκολο δεν ήταν λόγω κορωνοϊού, διακοπής των μαθημάτων και καραντίνας, ενώ και οι Πανελλαδικές, εκτός από δυσκολίες κατά τις εξετάσεις, είχαν και τα πρωτόγνωρα μέτρα προστασίας στις αίθουσες, συνθέτοντας ένα τελείως διαφορετικό κλίμα.
Κι όμως, οι νέες και οι νέοι της Τριφυλίας καταγράφουν σημαντικές επιτυχίες με υψηλές για τις συνθήκες επιδόσεις! Με χαμόγελα μίλησαν στο «Θ» με την ανακοίνωση των βαθμολογιών τους:


Αναστασία Σκοτάδη, ΓΕΛ Κυπαρισσίας, η πρώτη των πρώτων στην Τριφυλία: «Ήμουν μαθήτρια στο ΓΕΛ Κυπαρισσίας και συγκέντρωσα 19.050 μόρια! Είμαι πολύ χαρούμενη, συγκινήθηκα πολύ. Δεν το περίμενα καθόλου. Νιώθω πολύ ικανοποιημένη με τον εαυτό μου και οι προσπάθειές μου απέδωσαν καρπούς. Νομίζω η πρώτη μου επιλογή θα είναι η Ψυχολογία».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ https://kyparissialive.blogspot.com/2020/07/blog-post_68.html   

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη