google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ

%25CE%2591%25CE%259D%25CE%25A9%2B%25CE%25A0%25CE%259F%25CE%259B%25CE%2597
Γράφει ο Χρήστος Ηλ.Τσίχλης

Δικηγόρος Αθηνών


Το έγγραφο αίτημα πολίτη στην αρμόδια δημόσια υπηρεσία, απαιτείται να είναι επώνυμο,ενυπόγραφο και να έχει πρωτοκολληθεί στο πρωτόκολλο της δημόσιας υπηρεσίας. Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια δημόσια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει εντός 3 ημερών, να την διαβιβάσει στην αρμόδια και να το γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο. 

Στην περίπτωση αυτή, η προθεσμία αρχίζει από τότε που περιήλθε η αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία. Τα ανώνυμα, ανυπόγραφα και προφορικά αιτήματα δεν δημιουργούν υποχρέωση στην διοίκηση να ενεργήσει. Όταν όμωςπρόκειται για σοβαρή καταγγελία, η διοίκηση οφείλει να ερευνήσει τα καταγγελόμενα ή να διαβιβάσει την καταγγελία στον αρμόδιο φορέα.
Η δημόσια υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να απαντήσει εγγράφως στον πολίτη, αλλιώς ο υπάλληλος που έχει χρεωθεί την υπόθεση, ευθύνεται για παράβαση καθήκοντος.

Το άρθρο 10 παρ 3 του Συντάγματος αναφέρει ότι η αρμόδια υπηρεσία υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα μέσα σε ορισμένη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των 60 ημερών. 
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ https://kyparissialive.blogspot.com/2020/06/blog-post_17.html

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη