google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΣΕ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΣΕ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ

Είναι αλήθεια και δε μπορώ να το κρύψω, πως βαθιά μέσα μου ήμουν σίγουρος για την έμπρακτη εμπιστοσύνη και υποστήριξή σας στο πρόσωπό μου και ότι περίμενα πως θα μου δίνατε την ευκαιρία να κάνω πράξη, όσα είχα οραματιστεί γι' αυτό τον τόπο. 

Έτσι, λοιπόν, λίγους μόνο μήνες αφότου ανέλαβα επίσημα τα καθήκοντά μου και έχοντας δώσει πραγματικό και καθημερινό αγώνα, μαζί με τους συνεργάτες μου, είναι ξεκάθαρο πια πως κάτι έχει αλλάξει, επιτέλους, σ' αυτό το Δήμο... τον τόσο ξεχασμένο... τον τόσο παραμελημένο... τον τόσο αφημένο, κυριολεκτικά, στην τύχη του. 

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ https://kyparissialive.blogspot.com/2020/04/blog-post_21.html

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη