ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ας εξετάσουμε το πρόβλημα με τα Θρησκευτικά στα Σχολεία, και θα δούμε πως όλοι όσοι εμπλέκονται παρανομούν και παίζουν ‘το κρυφτούλι’.:
•---- Το Υπουργείο Παιδείας έχει ως υποχρεωτικό το μάθημα των θρησκευτικών. (γιατί δεν ισχύει το ίδιο και στα Πανεπιστήμια?) Για να απαλλαχτεί ένας μαθητής από το μάθημα πρέπει να υπογράψουν οι γονείς του πως δεν είναι Χριστιανός Ορθόδοξος! Η παρανομία είναι στο ότι το κράτος και οι γονείς καθορίζουν τη θρησκεία εφήβων ανθρώπων!. Οι γονείς συνεχίζουν το λάθος που βάφτισαν το παιδί τους όταν ήταν ακόμα βρέφος!. Ενώ το σωστό είναι να διδάσκεται ο καθένας -αν θέλει- , απ όλες τις θρησκείες, και όταν ενηλικιωθεί να δεχθεί όποια θρησκεία του ταιριάζει περισσότερο.
• --- Η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων, θεωρεί πως είναι λάθος να ζητούν από το παιδί και τους γονείς του να δηλώσει το θρήσκευμά του, διότι δημιουργεί διακρίσεις, ενώ το θρήσκευμα είναι κάτι προσωπικό. Κάνει κι αυτή λάθος, διότι δεν είναι θέμα γονιών, θα έπρεπε το ίδιο το κάθε παιδί να λέει αν επιθυμεί το μάθημα αυτό, χωρίς καμία άλλη διατύπωση.
• --Τα Συμβούλιο Επικρατείας βρίσκεται στο ίδιο πνεύμα, δηλαδή να μην ρωτάνε το θρήσκευμα στα σχολεία, αλλά όποιος μαθητής δεν επιθυμεί το μάθημα των θρησκευτικών , να μην το παρακολουθεί, έστω κι αν είναι –τυχόν- Χριστιανός Ορθόδοξος. Όμως δεν έχει αποφασίσει ρητά πως το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να είναι προαιρετικό. Έχει ευθύνη το Συμβούλιο Επικρατείας διότι αυτό θα έπρεπε να είχε δώσει από καιρό τη καθαρή λύση.
•---Οι μαθητές, με τη σειρά τους, συνήθως δεν θέλουν να κάνουν μάθημα, θα ήθελαν όλα τα μαθήματα να είναι προαιρετικά. Πολλοί είναι έτοιμοι να απέχουν απ τα θρησκευτικά, όχι επειδή είναι άθρησκοι ή άθεοι, αλλά επειδή απλώς θέλουν να κάνουν κενό, να παίξουν. Είναι ανώριμοι λόγω ηλικίας.
•--Οι καθηγητές Θεολόγοι φοβούνται να μην μείνουν άνεργοι, και αντιδρούν στην αλλαγή της υπάρχουσας κατάστασης, έστω κι αν ξέρουν πως είναι λανθασμένη.
•--Το Κράτος δεν τολμά να τα βάλει με τους Παπάδες και την Εκκλησία, για να μην χάσουν -τυχόν- συντηρητικούς ψήφους . Ακόμα και οι ίδιοι οι βουλευτές δέχονται να μπαίνουν ιερείς και να ψέλνουν μέσα στη Βουλή για ορκωμοσία, κλπ.!! Μπορούμε με καθαρή ματιά να δούμε πόσο μοιάζουν: βουλευτές στη βουλή, με μαθητές στο σχολείο. Είναι και οι δύο το ίδιο ανώριμοι…
Η Πολιτεία έχει αργήσει να κάνει πλήρη χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους, διότι απαιτεί αλλαγή Συντάγματος. Φοβούνται τις αντιδράσεις, ενώ ξέρουν πως πρέπει να γίνει ο διαχωρισμός αυτός.
•--Οι μισοί γονείς θέλουν τα θρησκευτικά , έτσι, ‘χωρίς λόγο’, απλώς για να υπάρχει λίγο φρένο στη νεολαία, για μην ‘ξεστρατίσουν’. Οι άλλοι μισοί θα ήθελαν να είναι προαιρετικό, αλλά δεν έχουν το θάρρος να αντιδράσουν , ντρέπονται να πάνε να δηλώσουν πως δεν είναι ‘χριστιανοί ορθόδοξοι’. Ίσως δεν ξέρουν το νόμο της Αρχής Δεδομένων, δεν τους έχουν ενημερώσει.
---------Όλα αυτά που συμβαίνουν είναι αντιχριστιανικά , διότι ο χριστιανισμός δεν κάνει ποτέ προσηλυτισμό, δεν πιέζει κανέναν να γίνει χριστιανός.
Είναι –επίσης- παράνομα, διότι δεν εφαρμόζουν τους νόμους του Κράτους και της Ευρώπης, παρανομούν όλοι από αμέλεια.
Είναι –γενικότερα- αντισυνταγματικά διότι παραβιάζουν την θρησκευτική ελευθερία και ανεξιθρησκία.
Είναι τρελά όσα συμβαίνουν. Και επειδή δεν αλλάζει αλλιώς αυτή η κατάσταση, θα αλλάξει μόνο αν αντιδράσει ο κόσμος, μόνο αν ξυπνήσει ο λαός.
Δυστυχώς, για να ξυπνήσει πρέπει συνεχιστεί η υπάρχουσα παρανομία, να παραμείνουν υποχρεωτικά τα θρησκευτικά, για να σιχαθεί κάποτε ο μαθητής όλους όσους τον κοροϊδεύουν.
Η ελευθερία είναι τόσο γλυκιά που δεν έχει νόημα να την χαρίσεις σε κάποιον. Όποιος αξίζει να είναι ελεύθερος, ας την κατακτήσει μόνος του.
Τα θ ρ η σ κ ε υ τ ι κ ά σ τ α σ χ ο λ ε ί α ε ί ν α ι π α ρ ά ν ο μ α, όπως παράνομη είναι και η υποχρεωτική πρωινή προσευχή, -και ακόμα περισσότερο- ο θρησκευτικός αγιασμός που γίνεται στην έναρξη των μαθημάτων.
Όποιος είναι ελεύθερος και σωστός νομοταγής πολίτης, ας αντιδράσει.