google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Χαικάλης: Μου έδιναν 3 εκατ. ευρώ για να ψηφίσω Πρόεδρο

Χαικάλης: Μου έδιναν 3 εκατ. ευρώ για να ψηφίσω Πρόεδρο

Απόπειρα χρηματισμού του προκειμένου να ψηφίσει Πρόεδρο της Δημοκρατίας, καταγγέλλει ο βουλευτής Παύλος Χαϊκάλης. Όπως ανέφερε στο πρωινό του Ant1, η απόπειρα έγινε δύο βδομάδες πριν. Μάλιστα ο ίδιος ανέφερε ότι έχει στην κατοχή του και σχετικό υλικό το οποίο το έδωσε και στο Λάκη Λαζόπουλο, ενώ ο ίδιος κατέθεσε και στη Δικαιοσύνη. "Υπήρχε ένα ποσό 700.000 ευρω, διακανονισμό του δανείου μου και συμβόλαιο με διαφημιστικές. Δηλαδή 2 εκατ. με 3", καταγγέλλει ο κ. Χαϊκάλης. "Υπάρχει και οπτικό αλλά και ακουστικό υλικό και είναι ανατριχιαστικό" συμπληρώνει και αναφέρει ότι έγιναν δύο συναντήσεις. "Εχω δει και έχω ακούσει το υλικό. Μιλάμε λίγο χρόνο πριν το δείτε", είπε, μάλιστα, στον ΑΝΤ1, προαναγγέλλοντας ραγδαίες εξελίξεις σε πολιτικό επίπεδο. "Αυτά τα στοιχεία έχουν κατατεθεί και στον εισαγγελέα", σημείωσε.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη