google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΣΙΒΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ

ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΣΙΒΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ

Με την έκδοση της απόφασης του Διοικητικού Εφετείου περί της ακυρότητος της εκλογής μου στο αξίωμα του Δημάρχου Τριφυλίας δεν επήλθε απλά η δικαίωσή μου στα όσα υποστήριζα μετά παρρησίας την περίοδο των εκλογών . Σήμερα κατέρρευσε η ύβρις και η χυδαιότητα ,που αναπτύχθηκε εις βάρος μου , και που είχε σαν στόχο την αλλοίωση της ελεύθερης βούλησης των πολιτών της Τριφυλίας, γεγονός που μας στέρησε την οριστική νίκη από την πρώτη Κυριακή των εκλογών . Κάποιοι επέλεξαν να οδηγήσουν τους πολίτες σε αποφάσεις υπό ομηρία δείχνοντας το πραγματικό τους πρόσωπο και τις ανόητες στρατηγικές τους. Προσπάθησαν να χειραγωγήσουν την ελευθερία και την δημοκρατία .
Και δεν τα κατάφεραν . Σήμερα κατέρρευσε η ψευδολογία , η λασπολογία και η παραμυθολογία για δήθεν συμφωνίες ανήθικες του παρασκηνίου που δεν είναι ούτε του χαραχτήρα μου , ούτε των αρχών μου , ούτε της ηθικής μου. Στόχευαν στην ανθρωποφαγία , στην σπίλωση ανθρώπων και αξιών, την προσβολή της ιστορίας και της ηθικής . Και δεν τα κατάφεραν. Επιβεβαίωσαν το πόσο διαφορετικοί είμαστε . Και το κατάφεραν . Όλους αυτούς , τους αφήνω να τους κρίνουν οι πολίτες αυτού του τόπου βέβαιος για την τελική κρίση . Αποτελούν μια θλιβερή παρένθεση του Τριφυλιακού μας τρόπου. Επιβεβαίωσαν οι ίδιοι ότι η κοινωνία μας δεν τους χρειάζεται . Αταλάντευτοι θα συνεχίσουμε τον κοινό σκοπό μας να ξαναφέρουμε την ελπίδα και την αισιοδοξία στο τόπο μας . Να κάνουμε ένα άλμα μεγαλύτερο από τη φθορά μας . ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΣΙΒΕΛΑΣ

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη