google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ 'ΑΡΚΑΔΙΑΣ'

ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ 'ΑΡΚΑΔΙΑΣ'

Σήμερα 4 Αυγούστου 2014 πήγα περίπατο στο κάστρο Κυπαρισσίας. Εκτός απο το κυλικείο που σε είναι σε άθλια κατάσταση, είδα και 2 καλαθάκια γεμάτα από σκουπίδια (αλουμινια,πλαστικά, γυαλιά), αλλά είδα και πολλά σκουπίδια πεταμένα κάτω γιατί είναι ήδη γεμάτα τα καλαθάκια. Μάζεψα μερικά. Κατεβαίνοντας είπα σε μια υπάλληλο του Δήμου που καθάριζε τα σκουπίδια στον Πλάτανο της Αρκαδιάς: πηγαίνεται και πάνω είναι γεμάτα σκουπίδια!  Μου λέει: δεν μπορούμε να πάμε, απαγορεύεται, είναι δουλειά της Αρχαιολογίας, που έχει έδρα στη Σπάρτη!. Δεν το πίστεψα , νόμισα πως με κορόιδευε. Πήρα τηλέφωνο το Δήμο να διαμαρτυρηθώ, και η ίδια η Γραμματέας του Δημάρχου μου είπε πως: ναί! απαγορεύεται να μαζέψουμε τα σκουπίδια στο κάστρο, μας το απαγορεύει η Αρχαιολογία!
    Η απάντησή μου ήταν απολύτως φυσιολογική: είστε καλά, να έρθει καθαριστής απο τη Σπάρτη να μαζέψει λίγα σκουπίδια?  Είστε ηλίθια, και σεις και ο Δήμαρχος!
   Η κοπέλα ευγενέστατη, μου είπε ειρωνικά: σας ευχαριστώ πολύ. Την ξαναείπα ηλίθια και έκλεισα το τηλέφωνο.  Παρακαλώ να μου γίνει μήνυση για λόγω εξύβριση. Αν μου κάπουν αυτοί μήνυση, ίσως να κάνω εγώ στον εαυτό μου, μήπως και καταλάβει ο Δήμος να μαζέψει τα σκουπίδια του Κάστρου, Αύγουστο μήνα. Και μην ξεχνάμε πως το κάστρο είναι το μοναδικό αξιοθέατο της Πόλης.
  Αντώνιος Αντωνόπουλος, Κυπαρισσία

1 Σχόλια

Νεότερη Παλαιότερη