google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΑ METALLON

ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΑ METALLON

Πραγματικά μια μοναδική εμπειρία για όλους τους μουσικούς από τις Φιλαρμονικές Κυπαρισσίας, Φιλιατρών, Γαργαλιάνων, Ζαχάρως και Πύργου, (130 μουσικοί) να διδαχθούν από τους κορυφαίους μουσικούς της ΚΟΑ. Ευχαριστούμε πολύ τους σολίστ για την υπομονή και επιμονή τους να μεταδώσουν σε όλα τα παιδιά τις γνώσεις τους. Την Παρασκευή οι μαθητές σύμπραξαν μαζί τους και το κοινό  απόλαυσε  τη συναυλία από το σύνολο της ΚΟΑ metallonΦωτογραφία
Φωτογραφία
Το κείμενο είναι του αρχιμουσικού μας  Κώστα Κτενά ο οποίος μου έδωσε τις φωτογραφίες και από τα μαθήματα και από την συναυλία.Μου έδωσε ακόμα αμοντάριστη όλη την συναυλία και εγώ την …πετσόκοψα από εισηγήσεις και προσφωνήσεις και σας την παρουσιάζω. Προσωπικά ενθουσιάστηκα στο …τέλος, από την φιλαρμονική μας. Και οι δάσκαλοι ήταν καλοί και οι μαθητές, μόνο που εγώ είμαι λιγάκι …άσχετος σε υψηλές  εκτελέσεις.Για όσους έχουν υπομονή, ολόκληρη η συναυλία και οι χαιρετισμοί των επισήμων, όπως την αποτύπωσε η κάμερα του Κωνσταντίνου Κωσταντόπουλου. (του πήρα και μερικές φωτογραφίες από το προφίλ του).

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη