ΤΑ προβλήματα στα λιμενικά έργα της Τριφυλίας συζήτησαν σε σύσκεψη εκπρόσωποι του Δήμου Τριφυλίας, των αλιέων παρουσία του βουλευτή Μεσσηνίας κ. Θανάση Πετράκου προκειμένου να τεθούν ερωτήματα στη Βουλή για θέματα που αφορούν την περιοχή μας.
Ο κ. Πετράκος έθεσε αρχικά το θέμα διαμόρφωσης της χερσαίας ζώνης του Μαράθου ώστε να εξεταστεί οριστική παρέμβαση για ολοκλήρωση της προστασίας της ακτογραμμής από το υπουργείο Οικονομικών, ενώ ο Δήμαρχος κ .Κόλλιας έθεσε το θέμα για την απεμπλοκή γραφειοκρατικών διαδικασιών στο έργο με διαμόρφωση χερσαίας ζώνης καθώς οι αλιείς ζήτησαν επιτακτικά το έργο να ολοκληρωθεί αφού ο Δήμος έχει αποπερατώσει όλες τις απαιτούμενες μελέτες.
ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
Επίκεντρο συζήτησης αποτέλεσε το μεγάλο σκάνδαλο εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στο λιμάνι Κυπαρισσίας για αποκατάσταση ζημιών μεταξύ προσήνεμου και υπήνεμου μόλου. O Πρόεδρος των επαγγελματιών αλιέων κ. Κώστας Ροιλός μίλησε για "μεγάλη ζημιά στο λιμάνι παρότι ζητήσαμε μηχανικούς από την πρώην περιφέρεια να το επισκεφθούν δυστυχώς κώφευσαν" ενώ προέβη σε εκτενή αναφορά για την εκτέλεση των εργασιών και την συλλογή φυσικών ογκόλιθων από λιμάνι λέγοντας χαρακτηριστικά ότι "κάποιοι έβαλαν όλα τα χέρια στο μέλι στο σκάνδαλο ετών με την πρώην Περιφέρεια να έχει σοβαρές ευθύνες καθώς κάποιοι υπέγραψαν αυτό το έκτρωμα" για να συμπληρώσει ότι "το λιμάνι αντέχει μόνο μέχρι 7 μποφώρ αλλά ποτέ δεν είδαμε συνολική αντιμετώπιση των κακοτεχνιών παρά τις προθέσεις της νέας αιρετής περιφέρειας για το θέμα".
Ο Δήμαρχος κ. Κόλλιας μίλησε για τις προτεραιότητες του έργου οι οποίες είναι "Πρώτον η αποκατάσταση του μόλου που κινδυνεύει με κατάρρευση, δεύτερον να προχωρήσει το μάστερ πλάν που δρομολογήθηκε με βάση την προγραμματική σύμβαση για να περιληφθεί στο ΕΣΠΑ και τρίτον να ολοκληρωθεί η τρίτη φάση του έργου από κοινοτικό πρόγραμμα". Μάλιστα εξετάστηκε η χρήησ του λιμανιού μετά την ολοκλήρωσή του όπως η χρήση ως τουριστικό και όχι ως εμπορικό ενόψει του Δ Πακέτου στήριξης, ενώ ο κ. Πετράκος πληροφορήθηκε για τις τεχνικές λεπτομέρειες του έργου όπως η αφαίρεση ογκόλιθων από την λιμενολεκάνη παράνομα από τον εργολάβο.
Ο κ. Πετράκος έθεσε αρχικά το θέμα διαμόρφωσης της χερσαίας ζώνης του Μαράθου ώστε να εξεταστεί οριστική παρέμβαση για ολοκλήρωση της προστασίας της ακτογραμμής από το υπουργείο Οικονομικών, ενώ ο Δήμαρχος κ .Κόλλιας έθεσε το θέμα για την απεμπλοκή γραφειοκρατικών διαδικασιών στο έργο με διαμόρφωση χερσαίας ζώνης καθώς οι αλιείς ζήτησαν επιτακτικά το έργο να ολοκληρωθεί αφού ο Δήμος έχει αποπερατώσει όλες τις απαιτούμενες μελέτες.
ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
Επίκεντρο συζήτησης αποτέλεσε το μεγάλο σκάνδαλο εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στο λιμάνι Κυπαρισσίας για αποκατάσταση ζημιών μεταξύ προσήνεμου και υπήνεμου μόλου. O Πρόεδρος των επαγγελματιών αλιέων κ. Κώστας Ροιλός μίλησε για "μεγάλη ζημιά στο λιμάνι παρότι ζητήσαμε μηχανικούς από την πρώην περιφέρεια να το επισκεφθούν δυστυχώς κώφευσαν" ενώ προέβη σε εκτενή αναφορά για την εκτέλεση των εργασιών και την συλλογή φυσικών ογκόλιθων από λιμάνι λέγοντας χαρακτηριστικά ότι "κάποιοι έβαλαν όλα τα χέρια στο μέλι στο σκάνδαλο ετών με την πρώην Περιφέρεια να έχει σοβαρές ευθύνες καθώς κάποιοι υπέγραψαν αυτό το έκτρωμα" για να συμπληρώσει ότι "το λιμάνι αντέχει μόνο μέχρι 7 μποφώρ αλλά ποτέ δεν είδαμε συνολική αντιμετώπιση των κακοτεχνιών παρά τις προθέσεις της νέας αιρετής περιφέρειας για το θέμα".
Ο Δήμαρχος κ. Κόλλιας μίλησε για τις προτεραιότητες του έργου οι οποίες είναι "Πρώτον η αποκατάσταση του μόλου που κινδυνεύει με κατάρρευση, δεύτερον να προχωρήσει το μάστερ πλάν που δρομολογήθηκε με βάση την προγραμματική σύμβαση για να περιληφθεί στο ΕΣΠΑ και τρίτον να ολοκληρωθεί η τρίτη φάση του έργου από κοινοτικό πρόγραμμα". Μάλιστα εξετάστηκε η χρήησ του λιμανιού μετά την ολοκλήρωσή του όπως η χρήση ως τουριστικό και όχι ως εμπορικό ενόψει του Δ Πακέτου στήριξης, ενώ ο κ. Πετράκος πληροφορήθηκε για τις τεχνικές λεπτομέρειες του έργου όπως η αφαίρεση ογκόλιθων από την λιμενολεκάνη παράνομα από τον εργολάβο.