google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Ανάδειξη υποψηφίων απο τη κοινωνία για το νέο Δήμο Τριφυλίας...

Ανάδειξη υποψηφίων απο τη κοινωνία για το νέο Δήμο Τριφυλίας...

Εκατό περίπου μέρες πριν από τις τοπικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου και στο Δήμο Τριφυλίας αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με τις υποψηφιότητες. Το προηγούμενο διάστημα εντάθηκαν οι επαφές, οι συζητήσεις και οι προσεγγίσεις μεταξύ των ενδιαφερομένων και συνεργατών τους με αυτοδιοικητικούς παράγοντες, πολιτικά στελέχη, εκπροσώπους συλλόγων και φορέων, αλλά και απλούς πολίτες που νοιάζονται και την πρόοδο και την ανάπτυξη του νέου Δήμου.
Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα 'Θάρρος' ο Γρηγόρης Γκότσης Αντιδήμαρχος Κυπαρισσίας τόνισε μεταξύ άλλων τα παρακάτω:
«Θα ήθελα πρώτα να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δίνετε να επαναλάβω, μέσα από την εφημερίδα σας, τα όσα είπα στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Καλαμάτα από τη ΝΟΔΕ Μεσσηνίας με τη συμμετοχή αυτοδιοικητικών (νομάρχη, δημάρχων, αντιδημάρχων και δημοτικών συμβούλων του νομού μας), καταθέτοντας και επίσημα την υποψηφιότητά μου για το λειτούργημα του δημάρχου στο Δήμο Τριφυλίας. Πρέπει εδώ να σας πω, πως εγώ και πολλοί συνάδελφοί μου, μήνες τώρα, θεωρούσαμε πως θα μας δοθεί η ευκαιρία με την ηγεσία του δημάρχου μας Γιώργου Σαμπαζιώτη να συνεχίσουμε και στο νέο Καλλικρατικό Δήμο Τριφυλίας, το έργο που γίνεται στην Κυπαρισσία και που κάθε συμπολίτης μας αντιλαμβάνεται.
Το λέω αυτό, γιατί εσείς που παρακολουθείτε τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. μας, γνωρίζετε πολύ καλά πως εγώ εξέφρασα τις επιφυλάξεις μου για το μεγάλο Δήμο Τριφυλίας. Μάλιστα, ήμουν ο μόνος σύμβουλος που απέτρεψα ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. για το μεγάλο Δήμο Τριφυλίας, κάτι που δεν έκανα την τελευταία φορά, μπροστά στην επιμονή των συναδέλφων συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης. Εξακολουθώ, όμως, να έχω τις επιφυλάξεις μου. Δυστυχώς, η κυβέρνηση δεν άκουσε ούτε τις φωνές των βουλευτών της. Σήμερα έχουμε μια πραγματικότητα, ένα νόμο του κράτους, ο οποίος, μεταξύ των άλλων, έχει το ασυμβίβαστο για τους δημάρχους, με αποτέλεσμα να στερεί τη δυνατότητα σε πολλούς δοκιμασμένους και άξιους αυτοδιοικητικούς να προσφέρουν από τη θέση του δημάρχου και την προσφορά αυτή να τη δώσουν από θέση αντιδημάρχου ή δημοτικού συμβούλου. Μέσα σε αυτή την πραγματικότητα, ίσως το πιο σημαντικό είναι η διαδικασία επιλογής υποψήφιων δημάρχων. Ακούστηκαν απόψεις από συναδέλφους, όπως η ανάδειξη των υποψηφίων να γίνει στις τοπικές κομματικές οργανώσεις με κάλπη και μόνο από τα μέλη της παράταξης.
Μια άποψη που με βρίσκει κάθετα αντίθετο, διότι θεωρώ πως η ανάδειξη των υποψηφίων πρέπει να περνά μέσα από την κοινωνία. Ο πολίτης πολλές φορές την κομματική του επιλογή στις βουλευτικές εκλογές δεν τη μεταφέρει στις δημοτικές εκλογές, όχι γιατί δεν ξέρει από ποια παράταξη προέρχεται ο κάθε υποψήφιος, αλλά γιατί έχοντας γνώση για την προσφορά και τις δυνατότητες των υποψηφίων, επιλέγει αυτόν που πιστεύει ότι μπορεί να προσφέρει περισσότερα στον τόπο του. Άλλωστε, η παράταξη στην οποία είμαι μέλος 30 χρόνια, για πρώτη φορά και, μάλιστα, για την ανάδειξη αρχηγού του κόμματος, έστησε κάλπες, όχι μέσα σε κομματικές τοπικές επιτροπές, αλλά σε δημόσιους χώρους, καλώντας τους πολίτες να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής εκλογής αρχηγού. Πιστεύω, λοιπόν, πως η παράταξη θα ακούσει την πρότασή μου και με την ίδια διαδικασία θα δώσει στους Τριφύλιους πολίτες δυνατότητα επιλογής. Κλείνοντας, θα ήθελα να δηλώσω ότι, αν υπάρξει υποψηφιότητα από άλλον Καποδιστριακό Δήμο που εντάχθηκε στο Νέο Δήμο Τριφυλίας, που θα μπορεί να ενώσει και να αμβλύνει τις όποιες επιφυλάξεις έχουν ακουστεί, είμαι πρόθυμος να τη στηρίξω, γιατί πιστεύω βαθιά πως ο δεύτερος μεγαλύτερος Δήμος του νομού έχει μόνο μία επιλογή, να πετύχει».

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη