ΑΦΟΥ πρώτα κατάργησαν τον Σιδηροδρομικό σταθμό Κυπαρισσίας που έχει ιστορική αξία για την περιοχή μας, μετά η Κυβέρνηση κατάφερε να διακόψει τα ελάχιστα δρομολόγια- συγκεκριμένα δύο- στον δίκτυο του Μοριά και ιδίως στο τμήματα Πάτρας- Πύργου- Κυπαρισσίας- Καλαμάτας και πάει λέγοντας για την οριστική απαξίωση του σιδηροδρόμου όταν στην γειτονική Ιταλία τα τρένα αναπτύσσουν ταχύτητες κοντά στα 200 χλμ. την ώρα παρακαλώ...
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας αντιδρά στην κατάργηση του σιδηροδρομι-
κού δικτύου Πελοποννήσου και ζητεί συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα και τον αρμόδιο υφυπουργό Νίκο Σηφουνάκη. Σε επιστολή του ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος εξηγεί ότι στη συνάντηση αυτή θα ενημερώσει για τις επιπτώσεις της αναστολής λειτουργίας και για τις προοπτικές ανάπτυξης της Πελοποννήσου μέσα από ένα βιώσιμο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ο κ. Δράκος αναφέρει ότι «απαιτείται άμεση επανεξέταση των αποφάσεων της διοίκησης του ΟΣΕ που θα ανταποκρίνονται στα αιτήματα και τις ανάγκες του λαού της Μεσσηνίας και ολόκληρης της Πελοπονήσου.
κού δικτύου Πελοποννήσου και ζητεί συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα και τον αρμόδιο υφυπουργό Νίκο Σηφουνάκη. Σε επιστολή του ο νομάρχης Δημήτρης Δράκος εξηγεί ότι στη συνάντηση αυτή θα ενημερώσει για τις επιπτώσεις της αναστολής λειτουργίας και για τις προοπτικές ανάπτυξης της Πελοποννήσου μέσα από ένα βιώσιμο σιδηροδρομικό δίκτυο. Ο κ. Δράκος αναφέρει ότι «απαιτείται άμεση επανεξέταση των αποφάσεων της διοίκησης του ΟΣΕ που θα ανταποκρίνονται στα αιτήματα και τις ανάγκες του λαού της Μεσσηνίας και ολόκληρης της Πελοπονήσου.