google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΌ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΌ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ

 



 
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΌ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Βρισκόμαστε ήδη στο δρόμο για τις εκλογές στον Εμπορικό σύλλογο Κυπαρισσίας που ατενίζει την νέα εποχή. 

Η τοπική οικονομία πλήττεται και έχουμε υποχρέωση όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά να αναλάβει τις ευθύνες του και να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μην παραμείνουμε στο μηδέν που ξαφνικά βρεθήκαμε και να μπορέσουμε σύντομα να φτάσουμε σε ικανοποιητικούς ρυθμούς και σε αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης.

ΟΙ εμπορικοί σύλλογοι με τις τοπικές επιχειρήσεις και τα τοπικά και εγχώρια προϊόντα αποτελούν στυλοβάτη της τοπικής οικονομίας.

ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΊ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Πρώτον, οι επιχειρήσεις οι ίδιες πρέπει να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό και να το σεβαστούν προκειμένου να τονώσουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Οι ίδιοι οι επιχειρηματίες να εφαρμόσουμε ιδέες που ήδη υπάρχουν γιατί όλοι είμαστε καταναλωτές.

Εργοδότες και εργαζόμενοι πρέπει καταρχήν να ακολουθήσουν το πρωτόκολλο οδηγιών για την δημόσια υγεία, τηρώντας όλα τα μέτρα των αρμοδίων φορέων υγείας και να προμηθευτούν άμεσα όλα τα εργαλεία ανάλογα με τις απαιτήσεις του κλάδου που ανήκουν, ώστε το καταναλωτικό κοινό να αισθάνεται ασφάλεια.

Δεύτερον, η δυνατότητα παρουσίασης-πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά σε αυτό το πλαίσιο διατήρησης και αύξησης του πελατολογίου, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ζούμε στην ψηφιακή εποχή.

Τρίτον, το καταναλωτικό κοινό πρέπει αυτή τη στιγμή να σκεφτεί τον τόπο του και την χώρα του. Είναι ο κυρίαρχος παίκτης για την επόμενη μέρα της τοπικής οικονομίας. Είναι υποχρέωση όλων να στηρίξουμε τις τοπικές επιχειρήσεις, τους μικρομεσαίους που χρόνια μάχονται για να διατηρήσουν τις επιχειρήσεις τους και να ικανοποιήσουν τους καταναλωτές, την ώρα που πλήθος οικονομικών υποχρεώσεων (φορολογικών, ασφαλιστικών κτλ) βαραίνουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Πρέπει να ενισχύσουμε τους συμπολίτες μας, τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας, τις επιχειρήσεις της γειτονιάς μας που προσπαθούν για το μεροκάματο και την επιβίωση της οικογένειας τους. Ας θέσουμε ως κριτήριο εκτός από την τιμή και την ποιότητα, τη στήριξη των συμπολιτών επιχειρηματιών και των οικογενειών τους. Δεν πρέπει να είμαστε ένα ακόμα πιόνι που θα ενισχύει την αιμορραγία των μικρομεσαίων.  Είναι η στιγμή που πρέπει να εκτιμήσουμε ακόμα περισσότερο τα τοπικά προϊόντα, τους τοπικούς παραγωγούς, τους κατασκευαστές και τους εμπόρους.

Συνάμα, στηρίζοντας τις τοπικές επιχειρήσεις ενισχύουμε την διατήρηση θέσεων εργασίας.

Παράλληλα, οι φορείς (περιφέρειες, δήμοι, επιμελητήρια, ομοσπονδίες, δημόσιοι και ιδιωτικοί σύλλογοι κτλ) μπορούν καθοριστικά να επηρεάσουν την τόνωση της τοπικής οικονομίας. Οι φορείς μπορούν και πρέπει να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις και το καταναλωτικό κοινό να αντιληφθούν πως τώρα η τοπική οικονομία είναι κύριο και βασικό μέλημα όλων και πρέπει ο καθένας από την πλευρά του να την στηρίξει και να την ενισχύσει.

Διαφημιστικές καμπάνιες σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (έντυπος, ηλεκτρονικός τύπος, ραδιόφωνο, τηλεόραση) με στόχο την προώθηση και ανάδειξη των τοπικών επιχειρήσεων και των τοπικών προϊόντων. Οι φορείς πρέπει να δείξουν το δρόμο: προτιμούμε τα τοπικά προϊόντα, αγοράζουμε από τοπικές επιχειρήσεις, ενισχύουμε την τοπική αγοράΜια ολοκληρωμένη πρωτοβουλία με την σωστή ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών, θα συμβάλλει καθοριστικά και άμεσα στα θετικά αποτελέσματα ανάκαμψης της τοπικής οικονομίας.

Η ανάκαμψη της τοπικής οικονομίας είναι ένα στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε!

Όλοι μαζί μπορούμε!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ- Οικονομολόγος 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη