ΑΥΞΗΜΕΝΟ παρουσιάζεται το ενδιαφέρον τόσο από πλευράς της τοπικής αυτοδιοίκησης όσο και από το εξωτερικό από Ευρωπαίους τουρίστες που αποτελούν μέλη συλλόγων που λατρεύουν το σιδηρόδρομο για την Μεσσηνία. Κοινή εκτίμηση είναι ότι το μοναδικό ασφαλέστερο μέσο που συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη της τοπικής και εθνικής οικονομίας, έχει εγκαταλειφθεί στην Δυτική και Κεντρική Πελοπόννησο.
Σε όλα τα μέρη του κόσμου ακόμα και σε αναπτυσσόμενα ο σιδηρόδρομος με κάθε μορφή αποτελεί βραχίονα ανάπτυξης κάθε χώρας, ενώ στην γειτονική Ιταλία οι συρμοί τρέχουν μέχρι 230 χλμ. την ώρα, μόνο στην γραμμή από την Θεσσαλονίκη τα ηλεκτροκίνητα τρένα φτάνουν τα 160 χλμ. την ώρα! Η Τριφυλία αποτελεί το κέντρο του σιδηροδρόμου ως τερματικός σταθμός χωρίς ουδέποτε να αξιοποιηθεί τελικά...
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ https://kyparissiagr.blogspot.com/2022/12/blog-post_416.html