google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΩ...ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΩ...ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ

 


 «Ψαλίδι» στις προσφορές και στις προωθητικές ενέργειες έχουν βάλει τόσο οι προμηθευτές όσο και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ το τελευταίο διάστημα, γεγονός που όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Nielsen IQ, Βάιος Δημοράγκας, οφείλεται στην προσπάθεια εκλογίκευσης του κόστους.

Σύμφωνα, δε, με στοιχεία της Nielsen που παρουσιάστηκαν στο 12ο συνέδριο του Ινστιτούτου Eρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), τα επώνυμα ταχυκίνητα προϊόντα που διατίθεντο σε προσφορά το πρώτο τετράμηνο του 2021 ανέρχονταν στο 62,2% του συνόλου, ποσοστό που υποχώρησε στο 44,1% τον Ιούνιο και στο 35,2% τον Οκτώβριο.
Στο πλαίσιο αυτό, οι καταναλωτές έχουν στραφεί στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με αποτέλεσμα το μερίδιό τους στο καλάθι της νοικοκυράς να έχει αυξηθεί από 22,4% τον Ιούλιο στο 23,2% τον Οκτώβριο, ενώ παράλληλα αναζητούν φθηνότερα προϊόντα άλλης μάρκας.

Post a Comment

أحدث أقدم