Τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζουν τη μορφή του εμπορίου. Λόγω της παρατεταμένης καραντίνας πολλοί επιχειρηματίες πωλούν πλέον τα προϊόντα τους κυρίως μέσω Facebook και Instagram. Η πλειοψηφία των εμπόρων άλλωστε ακόμα και σήμερα, δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα. Σύμφωνα με στοιχεία του Eμπορικού Συλλόγου Αθηνών μόλις το 17% των εμπορικών επιχειρήσεων έχουν e-shop. «Στην Ελλάδα είμαστε ακόμα στην αρχή αυτού του πράγματος. Πάντως, θα προχωρήσουμε», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπρόεδρος Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Μάκης Σαββίδης.
Το μέγεθος της Παγκόσμιας Αγοράς του λεγόμενου «κοινωνικού εμπορίου» αναμένεται να φτάσει σχεδόν τα 2 τρισ. δολάρια μέχρι το 2026, σύμφωνα με το Globe Newswire. Η ευκολία στον τρόπο αγορών, η χρήση έξυπνων συσκευών και οι δισεκατομμύρια λογαριασμοί στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν πρόσφορο έδαφος
ΕΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ https://kyparissialive.blogspot.com/2021/03/2-2026.html