Ανάγκα και θεοί πείθονται. Κάτι τέτοιο φαίνεται ότι ισχύει με τη δραστική αλλαγή που επέφερε η πανδημία όσον αφορά τη σχέση του Διαδικτύου με τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Η ανάγκη επαφής με τα συγγενικά τους πρόσωπα έστω μέσα από μια οθόνη υπολογιστή ή smartphone, αλλά και η κάλυψη των αναγκών σε προϊόντα και υπηρεσίες, έχει οδηγήσει πλέον σε αύξηση της χρήσης του Internet καθώς και των αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Pulse RC για λογαριασμό και σε συνεργασία με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), η οποία πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο στην Περιφέρεια Αττικής...
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ https://kyparissialive.blogspot.com/2021/01/internet.html