google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΚΑΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗ ΤΡΙΦΥΛΙΑ

ΚΑΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗ ΤΡΙΦΥΛΙΑ

Ο Ζαχαρίας Κανελλόπουλος ζήτησε απαντήσεις στο τελευταίο Δ.Σ. Τριφυλίας, σε καυτά ερωτήματα τονίζοντας ότι « το ερώτημα το δικό μου είναι συγκεκριμένα προς τη δημοτική Αρχή: Έχοντας υπόψη μας όλα αυτά και έχοντας υπόψη μας ότι η Περιφέρεια απεντάχθη από το ΕΣΠΑ και έχοντας υπόψη μας την τελευταία σύγκρουση όλων των βουλευτών της Πελοποννήσου με την Περιφέρεια λέγοντας τις ανησυχίες τους, εμείς 1ο ερώτημα, τις υιοθετούμε τις ανησυχίες των βουλευτών της Πελοποννήσου; ερώτημα: εάν τις υιοθετούμε αυτές τις ανησυχίες των βουλευτών, εμείς ως δημοτική Αρχή πού είμαστε τελικά; Σε ποιά πτέρυγα; Πού βρισκόμαστε; Αυτοί οι βουλευτές, όλοι της Περιφέρειας Πελοποννήσου, μιλούν ότι η λύση που δίνει η Περιφέρεια θα είναι μετά από τρία χρόνια. Άρα, τι πρέπει να κάνουμε;
Να ξεκινήσουμε σε δική μας κατεύθυνση; Αυτό που είχε πει ο δήμαρχος πριν ενάμιση χρόνο, ξεκινάμε μόνοι μας και το είχαμε ψηφίσει; Κύριε δήμαρχε, εμείς τώρα που βρισκόμαστε; Υιοθετούμε την πολιτική της Περιφέρειας ή τις ανησυχίες των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων της περιφερείας Πελοποννήσου; 3ο ερώτημα: Πού βρισκόμαστε; Τι έχουμε υπογράψει, κ. Τσίγγανε μέχρι τώρα; Έχει πάει αλλεπάλληλες συνεδριάσεις επάνω και θέλουμε να ξέρουμε αυτή τη στιγμή πού βρίσκεται η μπάλα στη δημοτική Αρχή, στο δήμο Τριφυλίας».
 Σύγκριση δεδομένων πάντως έκανε ο κ. Κανελλόπουλος αναλύοντας ότι «η διαχείριση στην Κρήτη είναι με 50 ευρώ τον τόνο, η Περιφέρεια της Μακεδονίας με 60 ευρώ, ο δήμος Πύλου – Νέστορος διαπραγματεύεται για 40 ευρώ τον τόνο «και, δεν ξέρω αν αληθεύει, μάθαμε ότι η Περιφέρεια μιλάει για 120 ευρώ τον τόνο. Ποια είναι η δική μας θέση; Υιοθετούμε αυτή την άποψη; Και αν την υιοθετούμε θα πρέπει να την τεκμηριώσουμε. Βεβαίως μιλάμε για ολική διαχείριση απορριμμάτων κι αν δε μπορεί να είναι 40 ευρώ, λογικά να είναι στα 60. Αλλά από τα 60 στα 120 μήπως ήταν αυτό η αιτία και η απένταξη από το ΕΣΠΑ που ξεσήκωσε τις Κοινοβουλευτικές Ομάδες γι’ αυτές τις πολιτικές; Εμείς ως δήμος, πού βρισκόμαστε; Γιατί επί δέκα χρόνια δεν βρίσκεται λύση; Είναι ανίκανοι; Ή παίζονται μεγάλα συμφέροντα;».
Απαντώντας ο δήμαρχος Τριφυλίας είπε, « Εάν η κυβέρνηση ή οποιοσδήποτε φορέας πει ότι “εγώ χρηματοδοτώ την περιφερειακή λύση” είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε το πρόγραμμά μας. Εάν η κυβέρνηση πει ότι “εγώ χρηματοδοτών την κεντρική λύση”, είμαστε έτοιμοι, το προβλέπει και το τοπικό μας πλάνο, το δικό μας πλάνο δράσεων. Για να μη λέμε όμως και ό,τι απίθανα πράγματα θέλουμε, όταν λέμε π.χ. ότι η τάδε διαχείριση κάνει 50 ευρώ, πρέπει να πούμε και τι θα γίνει το υπόλειμμα και που θα πάει το υπόλειμμα. Όταν μιλάμε για 120 ευρώ, θα πρέπει να λέμε “είναι όντως 120 ευρώ ή πετάμε νούμερα στον αέρα;”».
 Επισήμανε ότι η θέση της δημοτικής αρχής σχετικά για την ερώτηση των 10 βουλευτών της Ν.Δ. ήταν ότι «Βλέπω ότι, οι αγωνίες είναι και λίγο τεχνικές! Αυτό το οποίο έχω να δηλώσω και το δηλώνω και πολύ υπεύθυνα: Εγώ είμαι δήμαρχος Τριφυλίας, για όσο καιρό θα είμαι, και θα υποστηρίζω τα συμφέροντα των πολιτών της Τριφυλίας! Δεν έχω να λογοδοτήσω σε κανέναν άλλον εκτός από το λαό τον οποίο με ψήφισε. Κατά συνέπεια, αν έχετε αγωνίες με ποιον είμαι και με ποιον δεν είμαι, σας λέω ότι είμαι με το συμφέρον της κοινωνίας. Έστω κι αν εκφράζεται σήμερα, αύριο, μεθαύριο, έτσι, αλλιώς ή διαφορετικά!».
Από το kyparissialive, kyparissianews.com

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη