google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΜΠΟΣΙΩΡΗΣ: Είμαι πολύ υπερήφανος για αυτή την ομάδα. Για πάντα στην καρδιά μου όλοι».

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΜΠΟΣΙΩΡΗΣ: Είμαι πολύ υπερήφανος για αυτή την ομάδα. Για πάντα στην καρδιά μου όλοι».

Ακόμα ένας παίκτης της Κυπαρισσίας μέσω του προσωπικού του προφίλ στο facebook κάνει την δική του κατάθεση ψυχής. Ο λόγος για τον Γιάννη Καμποσιώρη που αγαπήθηκε και αγκαλιάστηκε από όλους στην ομάδα μιας και ήρθε τον Ιανουάριο. Ο ίδιος, τόνισε τα εξής: «Ένα πολύ μεγάλο συγνώμη σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο όλης της Μεσσηνίας που με αυτήν την καταπληκτική ατμόσφαιρα δεν καταφέραμε να σας κάνουμε υπερήφανους και χαρούμενους και να πανηγυρίσουμε μαζί την άνοδο στην Γ Εθνική. Είμαι παρά πολύ απογοητευμένος από το τελικό αποτέλεσμα αυτής της χρονιάς διότι μετά από μια προσπάθεια σχεδόν 11 μηνών δεν δικαιωθήκαμε έτσι όπως θα έπρεπε! Δυστυχώς για εμένα από τους 11 μήνες στην οικογένεια του Α.Ο Κ. ήμουνα στους 6 μήνες, όλοι η ομάδα και η πόλη με αγκάλιασε, με στήριξε και με έβαλε σε αυτήν την οικογένεια. Είμαι επίσης πόλη απογοητευμένος που δεν κατάφερα να αγωνιστώ στους αγώνες μπαράζ λόγω της ίωσης. Αλλά είμαι όμως και πόλη υπερήφανος για αυτήν την ομάδα, είμαι πόλη υπερήφανος που ήμουνα μέλος αυτής της οικογένειας του Α.Ο Κ., με αυτούς τους συμπαίκτες, με αυτό το τεχνικό τιμ μς αυτήν την Διοίκηση και με αυτόν τον κόσμο και πιστεύω πως θα πρέπει να είναι παράδειγμα προς μίμηση σε αλλά Σωματεία της Μεσσηνίας.
Όπως επίσης είναι πόλη κρίμα ένας τέτοιος Συνολικός Σύλλογος να βρίσκετε σε αυτήν την κατηγορία για αυτό πιστεύω ότι πρέπει να πεισμώσουμε και την νέα χρόνια να βάλουμε τον Α.Ο Κ. εκεί που του ΑΞΊΖΕΙ να είναι από Φέτος στην Γ Εθνική. Τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους γι” αυτούς τους υπέροχους 6 μήνες που περάσαμε μαζί, θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου αυτό το το διάστημα στην Κυπαρισσία. Καλό καλοκαίρι να έχουμε Μπράβο και συγχαρητήρια Γι΄αυτήν την πόλη όμορφη σεζόν».

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη