Την τακτική που πρέπει να ακολουθήσουν οι καταναλωτές που θέλουν να διακόψουν τις υφιστάμενες συμβάσεις που έχουν με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, εξηγεί η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (Ε.Κ.Κ.Ε) δίνοντας συγκεκριμένα παραδείγματα.
Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση της, σημειώνει:
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, μέσω εκπτώσεων, προσφορών και άλλων προωθητικών ενεργειών, επιδιώκουν την προσέλκυση των καταναλωτών, οι οποίοι τελικά δεσμεύονται από μακροχρόνια συμβόλαια και μάλιστα με παροχές που, τελικά, δεν χρησιμοποιούν. Αλλά τι γίνεται αν, μετά την υπογραφή μιας π.χ. διετούς σύμβασης, δεν είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες του παρόχου μας; Τι γίνεται αν βρούμε μια καλύτερη προσφορά ή η υπάρχουσα τιμή δεν ανταποκρίνεται πλέον στις δυνατότητές μας; Τι πρέπει να κάνουμε αν έχουμε ανάγκη για περισσότερα δωρεάν λεπτά, SMS ή δεδομένα ή αντίθετα έχουμε βρει ότι δεν χρειαζόμαστε τις συμφωνημένες υπηρεσίες και δεν θέλουμε να πληρώσουμε άσκοπα κάτι που δεν θα χρησιμοποιήσουμε;
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ https://kyparissialive.blogspot.com/2020/12/blog-post_76.html
