google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Η ΔΗΛΩΣΗ ΚΟΡΟΒΗΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

Η ΔΗΛΩΣΗ ΚΟΡΟΒΗΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ

Κύριε Δήμαρχε,
Τόσο καιρό σας ακούω και όχι μόνο εγώ, αλλά και όλο το Δ.Σ., να μου απευθύνεστε με προσβλητικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Με αποκαλέσατε προδότη, θα ήθελα να σας θυμίσω ότι προδότης είναι αυτός που προδίδει αυτά που είχε προαναγγείλει προεκλογικά και όχι αυτός που συνεχίζει να πιστεύει σε ότι είχαμε δεσμευτεί προεκλογικά. Μας αποκαλέσατε λίγους, στα μάτια τα δικά σας ίσως, μπορεί, στα μάτια του λαού της Τριφυλίας σας έδωσαν την απάντηση οι ίδιοι.
Έχω παρευρεθεί σχεδόν σε όλα τα συμβούλια. Έχω στηρίξει προτάσεις σας και έχω ψηφίσει θετικά σε θέματα που έχετε εισάγει θετικά. Όχι σε όλα γιατί πολύ απλά δεν έχω μάθει να είμαι πιόνι κανενός.
Όταν θεωρώ ότι το θέμα που εισάγετε στο συμβούλιο έχει ανάγκη περισσότερης σημασίας από ένα νουμεράκι κωδικό που μας δίνετε και δεν μας εξηγείται σε τι αντιστοιχεί και επιμένετε σε αυτή την τακτική, τι θα πω εγώ στο λαό της Τριφυλίας;
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ https://kyparissialive.blogspot.com/2020/07/blog-post_55.html

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη