google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Αθήνα-Κυπαρισσία με 12 ευρώ! (20 με επιστροφή

Αθήνα-Κυπαρισσία με 12 ευρώ! (20 με επιστροφή

 
 Όποιος έχει σήμερα δικό του Ι.Χ., είναι ή πλούσιος-νεόπλουτος, ή κομπλεξικός-βλάκας, ή και τα δύο. Ειδικά όποιος παίρνει καινούργιο αυτοκίνητο. Χαλάει μιά περιουσία για να το αγοράσει, κι άλλη μία για να το συντηρήσει. Κι έχει διαρκώς το φόβο μην το κλέψουνε, μην το χαράξουνε, μην το τρακάρουνε, κλπ.
 Η λύση για το μεταφορικό πρόβλημα είναι πολύ απλή, χρειάζονται τα εξής:
●---πολλών ειδών λεωφορεία: από μικρά 10 θέσεων , έως μεγάλα διπλά και διώροφα 70-80 θέσεων.  
●---πολλών ειδών ΤΑΞΙ, smart ταξί, ταξί 4 έως 8 επιβατών, μηχανάκια ‘ταξί’.
●---πολλών ειδών ενοικιαζόμενα οχήματα, από ποδήλατα έως τζιπ και τροχόσπιτα.
●---και τέλος, ‘συνεταιριστικά’ οχήματα, που τα έχουν 3-4 ιδιοκτήτες μαζί.


                                                Λεωφορεία
  Εδώ και πολλά χρόνια έχει ψηφιστεί η απελευθέρωση των λεωφορείων, και είναι παράνομο το μονοπώλειο του ΚΤΕΛ, αλλά ο νόμος δεν εφαρμόζεται. Κάθε χρόνο καταδικάζεται το ΚΤΕΛ στα Ελληνικά δικαστήρια, και η Ελλάδα στα ευρωπαϊκά, αλλά πληρώνουν ένα πρόστιμο και η λάθος κατάσταση συνεχίζεται…
  Τη λύση θα τη δώσουν οι ταξιτζήδες, που περνάνε και μεγάλη κρίση. Θα ενωθούν 3-4  ξύπνιοι ταξιτζήδες και θα αγοράσουν ή θα νοικιάσουν ένα μικρό ή μεγάλο λεωφορείο και θα μεταφέρουν τον κόσμο πολύ φτηνότερα από το ΚΤΕΛ.


                                                   ΤΑΞΙ
 Για την κρίση που περνάει το επάγγελμα του ΤΑΞΙ δεν φταίει καθόλου η οικονομική κρίση. Φταίει η νομοθεσία, αλλά και οι ίδιοι οι ταξιτζήδες που έχουν μείνει στο παλαιό ‘ταξί’, και δεν έχουν προχωρήσει σε πολλών ειδών μεταφορές:
--ταξί με 3 σειρές καθίσματα, δηλ. με 8 επιβάτες και μάλιστα να επιτρέπεται η πολλαπλή μίσθωση με μείωση του κόμιστρου.  
--ταξί-λεωφορεία με 10 και 15 επιβάτες. --ταξί τύπου smart, με έναν επιβάτη. Έχει παρατηρηθεί πως οι 8 στις 10 κούρσες μεταφέρουν μόνον έναν.
--ταξί μηχανάκι, είναι μια  κ α ι ν ο τ ό μ ο ς   ι δ έ α  με πολύ μέλλον και απευθύνεται σε νέες κυρίως ηλικίες , σε υπεύθυνους οδηγούς και απελευθερωμένους επιβάτες.
  Αν γίνουν όλα αυτά, τότε πολλά αυτοκίνητα θα μετατραπούν σε ταξί, και θα είναι και πολύ φτηνότερο.


                                    Ενοικιαζόμενα οχήματα
   Τέλος τα ιδιωτικά αυτοκίνητα. Άσε τους πλούσιους να τα έχουν στο ιδιωτικό  γκαράζ τους και να τα σαπουνίζουν κάθε μέρα…
Πρέπει να αλλάξει η νομοθεσία και να επιτρέπει χωρίς γραφειοκρατία να νοικιάζει κάποιος το-τα όχημά -τά του.  Από ποδήλατα έως μικρά λεωφορειάκια για  μικρές παρέες , έως τζιπάκια για εκδρομές στο βουνό, και τροχόσπιτα για εκδρομές σε άσφαλτο. Τα ενοικιαζόμενα οχήματα βολεύουν όλους. Είναι η μόνη ευκαιρία να έχει και ο φτωχός για λίγο καιρό ένα ακριβό όχημα…


                                    συνεταιριστικά οχήματα!!!
2-3-4 φίλοι ή συγγενείς, έχουν ‘μαζί’ ένα όχημα . Τα έξοδα μοιράζονται στα 4, και αντί για ‘φιατάκι’, μπορείς να έχεις ‘μερσεντές’.  Τόσο απλά!...
Το πρότυπο λεωφορείο
Τα σημερινά λεωφορεία --που κανονικά θα έπρεπε να τα λέγαμε λαοφορεία, αφού αυτό σημαίνει η λέξη, μεταφέρουν λαό--  είναι πολύ λάθος. Έχουν στριμωγμένους τους επιβάτες, τα παράθυρα δεν ανοίγουν, κι αν πάρει φωτιά ή τρακάρει δεν  μπορούν να βγουν.     Το πρότυπο λεωφορείο είναι ως εξής:
--έχει  3 καθίσματα σε κάθε σειρά (2+1) σαν την πρώτη ‘θέση’ του τραίνου. Δεν έχει όλα τα καθίσματα ίδια, αλλά  έχει μερικά μεγάλα για εύσωμους, έχει και καθίσματα για μικρά παιδιά, και καθίσματα που γέρνουν για έναν μικρό υπνάκο.
--είναι διώροφο , έχει ένα μικρό WC, και έχει στα τελευταία καθίσματα ένα μεγάλο κυκλικό κάθισμα με πάγκο στη μέση, σαν μπαρ, για κουβεντούλα και καφεδάκι-ποτάκι.
--Εκτός από τον οδηγό, υπάρχει και ο βοηθός του, με δίπλωμα οδήγησης , που σερβίρει του επιβάτες καφέ, κόβει τα εισιτήρια, κλπ .


  Κυπαρισσία -Αθήνα καθημερινά με 12 ευρώ!
   Ένα πρότυπο λεωφορείο, σαν αυτό που περιγράψαμε νωρίτερα, μπορεί να κάνει καθημερινό δρομολόγιο για Αθήνα, με μόλις 10-12 ευρώ, τα μισά απ’ όσα δίνουμε σήμερα στο ΚΤΕΛ.  Μπορεί να μεταφέρει 60-80 επιβάτες. Σε 3 ώρες είσαι στην Αθήνα με άνεση. Θα είναι πάντα γεμάτο. Θα παίρνει επιβάτες από Φιλιατρά, Κυπαρισσία, διασταύρωση Καλόνερου και Κοπανάκι.  Τους αφήνει έξω από την Αθήνα στο πρώτο μετρό, ή ας πάρουν ταξί να  πάνε σπίτια τους.
Μπορεί να κάνει 2 δρομολόγια κάθε μέρα, και ένα νυχτερινό.


----Αλλά ας υποθέσουμε πως απαγορεύεται το ιδιωτικό αυτό λεωφορείο.  Γι αυτήν την περίπτωση υπάρχει ένα νόμιμο ‘παραθυράκι’: ένα ταξιδιωτικό  ή  τουριστικό γραφείο μπορεί να κάνει καθημερινές εκδρομές για την Ακρόπολη των Αθηνών ,και για το Κάστρο της Κυπαρισσίας. Αν τυχόν γίνει παράνομη ‘καταγγελία’, υπάρχει και ο τρόπος να κάνει κάποιος προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας εναντίον του ΚΤΕΛ, ή  στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εναντίον της ελληνικής Κυβέρνησης , και να κερδίσει και πολλά λεφτά ως αποζημίωση.
  Υπάρχει και μια άλλη λύση, ακόμα πιο ‘μπριόζα’.  Ένας εκδρομικός σύλλογος, χωρίς καν εισιτήριο!!!.  Δίνεις την μηνιαία συνδρομή σου στο σύλλογο, και έχεις δικαίωμα για 5-10 ‘δωρεάν’ εκδρομές το χρόνο. Κάποια μέλη από το Σύλλογο θα έχουν άδεια οδηγήσεως του λεωφορείου.


Κυπαρισσία-Καλαμάτα κάθε πρωΐ
Ένα δεύτερο καθημερινό δρομολόγιο είναι καθημερινά για Καλαμάτα με 3 ευρώ, ιδίως τις εργάσιμες μέρες.  Φεύγει το πρωΐ  , περιμένει στην Καλαμάτα 2 ώρες, και γυρίζει.  Ακόμα και βραδινό δρομολόγιο για διασκέδαση.


Λεωφορείο Ανω Πόλη-Κάτω Πόλη
Δρομολόγιο κάθε μισή ώρα. Τις πρώτες μέρες δωρεάν, μετά μισό ευρώ. Μηνιαία κάρτα 10 ευρώ για τους ντόπιους.  Μικρό σε μέγεθος, ευέλικτο, με ανοικτά παράθυρα,  με πολλές θέσεις ορθίων.  


                               antoniosantonopouloskyparissia.blogspot.gr

συμπληρωματικώς: --η οδήγηση αυτοκινήτου πρέπει να γίνει δωρεάν σχολικό  μάθημα στην 3η Λυκείου. Να διοριστούν  δάσκαλοι οδήγησης ως καθηγητές, οι οποίοι θα κάνουν και μάθημα οδικής συμπεριφοράς σε όλες τις τάξεις των σχολείων.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη