google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΑΡΙΧΣΑΝ ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΔΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

ΑΡΙΧΣΑΝ ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΔΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Μετά την επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας της πολιτικού μηχανικού Νατάσας Κυριακοπούλου, ακολούθησαν η απόσυρση των υποψηφιοτήτων του Νίκου Αλεξανδρόπουλου και του Παναγιώτη Σκιαδόπουλου. Αναλυτικά οι επιστολές:
Νίκος Αλεξανδρόπουλος
«Από καιρό βλέποντας την ελληνική αμφισβήτηση μέσα από την μοναδική παράταξη ευθύνης στην Ελλάδα που εκφράζεται από τον πολιτικό οργανισμό της Νέας Δημοκρατίας – οι άλλοι σχηματισμοί είναι κινήματα – θέλησα να ενεργοποιηθώ με απώτερο σκοπό την ενίσχυση της παράταξης μέσα από την πολιτική δράση μου.
   Επέλεξα να θέσω εαυτόν στις εκλογικές διαδικασίες για την προεδρία της ΝΟ.Δ.Ε. Μεσσηνίας καταθέτοντας το τρίπτυχο των απόψεων μου για την καλύτερη και εύρυθμη λειτουργία της: τεχνοκρατικό, αξιακό και οικονομικό μοντέλο. Παραχωρώ έδαφος έχοντας παραταξιακή συνείδηση και πνεύμα ενότητας. Εξάλλου το ιστορικό μου βεβαιώνει ότι δεν έχω τάσεις θεσιθηρίας.
Στέκομαι σε μια τέταρτη επιλογή ή ακόμα και πέμπτη προκειμένου η Νέα Δημοκρατία να ενισχύσει το «συλλογικώς  σκέπτεσθαι «και το «αιτιακώς επιχειρείν». Έτσι πιστεύω πως βοηθάμε την παράταξη και το νέο μας πρόεδρο Κυριάκο Μητσοτάκη.
   Έτσι θα δώσουμε τέλος στην αταξική συγκυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ που ταλαιπωρεί τη χώρα. Θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη και τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας που μου στάθηκαν σε αυτήν μου την προσπάθεια. Ο πολιτικός μας δρόμος είναι μεγάλος και θα συναντηθούμε στο μέλλον. Προχωράμε για μια Νέα Δημοκρατία με ελπίδα και προοπτική!».
Παναγιώτης Σκιαδόπουλος
«Φίλες και φίλοι,
Αναλογιζόμενος τη δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας σε όλα τα επίπεδα καθώς επίσης και το γεγονός ότι για να μπορέσουμε να ξεφύγουμε από αυτό το αδιέξοδο επιβάλλεται νέοι άνθρωποι να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους, έλαβα την απόφαση να εκφράσω το ενδιαφέρον μου για την διεκδίκηση της προεδρίας της Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, στην οποία είμαι ενεργό μέλος εδώ και πολλά χρόνια.
Θεωρώ ότι η Ν.Δ. είναι η μόνη πολιτική δύναμη που μπορεί να φέρει την ομαλότητα στη χώρα και η ανανέωση αποτελεί βασική προτεραιότητα και μέλημα του νέου μας Προέδρου Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ολο αυτό το διάστημα δεκάδες στελέχη και μέλη της Ν.Δ. αγκάλιασαν ανεπιφύλακτα την υποψηφιότητά μου, την στήριξαν εμπράκτως με την υπογραφή τους και θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να τους ευχαριστήσω όλους θερμά.
Παρ’ όλα αυτά, αναγνωρίζοντας ότι τέσσερις (4) υποψηφιότητες για την ίδια θέση είναι πολλές και δεν διευκολύνουν τις εσωκομματικές εκλογικές διαδικασίες καθώς και την ενότητα του κόμματος την οποία κάποιοι επιβουλεύονται, πήρα την δύσκολη προσωπική απόφαση να αποσύρω το ενδιαφέρον μου αν και ίσως να ήμουν ο τελευταίος που θα έπρεπε να το κάνει.
Η απόσυρση του ενδιαφέροντός μου για την προεδρία της ΝΟΔΕ δεν συνδυάζεται και με την αναστολή της ενεργής μου δράσης στο κόμμα η οποία θα παραμείνει αμείωτη σαν μια πράξη ευθύνης απέναντι σε όλα τα στελέχη και μέλη που με τίμησαν με τη στήριξή τους.
Η παραταξιακή μου συνείδηση και η έγνοια μου για την ενότητα του κόμματος ειδικά στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία μου υπαγορεύουν να σταθώ στο πλευρό της φίλης και συναγωνίστριας Νατάσσας Κυριακοπούλου και να της παρέχω την πλήρη στήριξή μου». 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη