google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Κάνε ημι- C A B R I O το αμάξι σου σε μία ώρα!!!

Κάνε ημι- C A B R I O το αμάξι σου σε μία ώρα!!!

  
 Το μόνο αμάξι που ταιριάζει στο κλίμα και τους δρόμους της Ελλάδας  είναι το Σιτροέν 2cv. Διότι όλοι οι δρόμοι έχουν λακκούβες, και το αυτοκίνητο αυτό έχει ελαφρές αναρτήσεις.  Και έχουμε ηλιοφάνεια 10 μήνες το χρόνο, άρα δεν χρειάζεται η μόνιμη οροφή από λαμαρίνα, απλώς ο μουσαμάς  όταν βρέξει ή στον πολύ ήλιο...

  Κι όμως εξαφανίστηκαν τα Ντεσεβώ, όπως και οι ‘σκαραβαίοι’, και τα ‘μίνι’, και τα ‘πόνυ’.  Όλη η χώρα έχει γεμίσει με άλλα σύγχρονα αμάξια που δεν έχουν την ομορφιά που είχαν τα παλαιότερα, κατά γενική ομολογία.
 Τα αμάξια σήμερα:  
--Είναι σαν αυγό, για ‘να μην έχουν αντίσταση στον αέρα’, να τρέχουν πιο γρήγορα.
--Έχουν ‘χαμηλό ταβάνι’  και σου φέρνει ψυχοπλάκωμα.
--Έχουν παντού πλαστικό και έχουν περιορίσει τον ελεύθερο χώρο.
-Έχουν συνεχώς κλιματισμό και κλειστά παράθυρα, σου δημιουργούν κλειστοφοβία.
--Έχουν ηλεκτρικά παράθυρα και αν δεν έχεις το κλειδί στη μηχανή, ή αν έχουν βλάβη  δεν ανοίγουν, δεν υπάρχει ο χειροκίνητος μοχλός!!!. Πολλοί έχουν πεθάνει ή πνιγεί απ αυτό το λόγο. Σε μερικά αμάξια δεν ανοίγουν ούτε οι πόρτες από μέσα, κι έτσι βρίσκεσαι φυλακισμένος μέσα στο αμάξι σου!  
   Πώς δεν έχουν υποχρεώσει τις βιομηχανίες αυτοκινήτων να έχουν και χειροκίνητο τρόπο για να ανοίγουν τα παράθυρα και οι πόρτες? Αυτό και μόνο δείχνει τί ηλίθιοι άνθρωποι κυβερνούν τον κόσμο. Και πως η εξέλιξη έχει ξεπεράσει προ πολλού το σημείο της υπερβολής…
--Το 95% των αμαξιών που κυκλοφορούν είναι με σιδερένια οροφή. Αν πάρεις την έκδοση σε κάμπριο ή με ηλιοροφή, πρέπει να πληρώσεις πολύ περισσότερα διότι θεωρείται ως τεκμήριο πολυτελείας. Η βασική ανάγκη να παίρνεις αέρα θεωρείται πολυτέλεια!!!! Φταίνε και οι αγοραστές που δεν προτιμούν τα ανοιχτά αυτοκίνητα, έχουν χάσει την αίσθηση της ελευθερίας και του καθαρού  αέρα, αφού μένουν σε κλειστά διαμερίσματα σε πόλεις.

Εμείς ας διορθώσουμε όσο μπορούμε τα λάθη που έχουν τα αυτοκίνητα , ας πάμε στο θέμα μας, πώς θα κάνουμε ένα αυτοκίνητο με   η λ ι ο ρ ο φ ή.

--βγάζουμε από μέσα την επένδυση που έχει το ταβάνι,  πλαστικό ή ύφασμα, έτσι ώστε να φανεί η λαμαρίνα. Σημαδεύουμε  με έναν μαρκαδόρο από την επάνω πλευρά της λαμαρίνας  ‘πού θα κόψουμε’...  Μπορούμε έως και 5 πόντους πιο μέσα από την περίμετρο.
--αγοράζουμε μια σιδερένια λάμα σε σχήμα  ‘π’, η μια πλευρά της θα κολλήσει στη λαμαρίνα, και στην άλλη πλευρά και στην εσοχή θα μπεί μέσα η κουκούλα με το μουσαμά.   (υπάρχουν και άλλες παραλλαγές)
--κολλάμε τη λάμα με πριτσίνια,  και με ισχυρή κόλα ή έστω με σιλικόνη για να μην περνά το νερό της βροχής.
--έχουμε αγοράσει τον μουσαμά, (ή και δεύτερη κουκούλα από άλλο ύφασμα: βαμβακερό, ημιδιαφανές, μεταξωτό, σε διάφορα χρώματα, κλπ)  τον κόβουμε στις διαστάσεις της τετράγωνης με οβάλ γωνίες λαμαρίνας, βάζουμε και γύρω-γύρω  λαστιχάκι και το προβάρουμε ώστε να ταιριάζει.
--παίρνουμε το σβουράκι, ή και χειροκίνητο σιδεροπρίονο  και πολύ προσεκτικά κόβουμε τη λαμαρίνα στο σημείο που έχουμε σχεδιάσει. Βεβαίως δεν κόβουμε τυχόν ράβδο στερέωσης που υπάρχει στη μέση της οροφής και συνδέει τις δύο κολώνες.  Κατόπιν βάζουμε τσιμούχα από μέσα γύρω-γύρω για να μην κοπεί κανείς. Νωρίτερα έχουμε βάψει τη γραμμή που κόψαμε με μια μπογιά να μη σκουριάσει.
              Αυτό ήταν!    κ α λ έ ς   αεράτες   β ό λ τ ε ς.

-----αλλά για να είμαστε απολύτως νόμιμοι χρειάζεται και μια Βεβαίωση Μηχανικού του Συνεργείου πως αυτός έκανε την μετατροπή, και πρέπει να το δηλώσουμε και στο Υπουργείο συγκοινωνιών ώστε να γράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.  
 Δυστυχώς είναι τα μόνα έξοδα που δεν μπορούμε να γλυτώσουμε, ενώ τα μέχρι τώρα έξοδα είναι ‘μηδενικά’.

    --Είναι μια καινοτόμος ιδέα, μια ωραία ‘μπίζνα’, που θα μπορούσαν να κάνουν όλα τα συνεργεία αυτοκινήτων, μέσα σε μία ώρα!!!. Και με πολύ λίγα χρήματα , ας πούμε από 100 έως 300 ευρώ ανάλογα με το αμάξι, με το  μοντέλο, με την κουκούλα, και με την εργασία ,αν θα είναι ερασιτεχνική ή  επαγγελματική, και ανάλογα με το βαλάντιο του πελάτη.
 Η μετατροπή αυτή θα τονώσει όλα τα συνεργεία που έχουν αναδουλειές.
 Και μια άλλη παρόμοια ιδέα: όποιος εισάγει στην Ελλάδα  καινούργια αμάξια ‘ντεσεβώ’ από άλλη χώρα (Ινδία), ή σκαραβαίους (βραζιλία), θα κονομήσει.  
 Αλλά μπορεί και ένας ιδιώτης να φέρει χωρίς δασμούς και με ξένες πινακίδες ένα όμορφο φτηνό αμάξι από άλλη χώρα ,αν έχει εκεί 2 μετοχές ή έναν λογαριασμό νερού ή δεη, ώστε να δείχνει πως έχει κατοικία ή εργασία (και) σε αυτή τη χώρα. Είναι ένα  νόμιμο ‘κόλπο’ που δεν το ξέρουν ούτε έμποροι αυτοκινήτων, ούτε λογιστές.

Άλλες συμβουλές για το αμάξι σου
-- Μπορείς να  βγάλεις τον πλαστικό λεβιέ ταχυτήτων και να βάλεις στη θέση του ένα ξύλινο  λεβιέ σαν ‘καπέλο’, αυτό που έχουν στις 2 άκρες τα κουρτινόξυλα.  Παραλλήλως μπορείς να βάλεις ξύλινο τιμόνι για να έχεις την αίσθηση του ξύλου καθώς οδηγάς. Αλλά υπάρχει και η απλή λύση , τυλίγοντας στο τιμόνι ένα μαντήλι, ένα φουλάρι-κασκόλ ή ένα κομμάτι ύφασμα από παλιό πουκάμισο…
--όσο για τις πόρτες, δεν είναι ανάγκη να τις χτυπάς δυνατά για να κλείσουν. Δεν χρειάζεται τόσος θόρυβος. Αρκεί μια μικρή πίεση, και ένα ‘κλίκ’ σου δείχνει πως έκλεισε ασφαλώς…
--και για να μη στο κλέψουν, βάζεις άλλους 2 κρυφούς διακόπτες, κι αφήνεις επάνω τα κλειδιά…

------------Τα αμάξια που χρειάζονται για την Ελλάδα, πρέπει να είναι :μικρά, φτηνά, οικονομικά, να μην τρέχουν πολύ,  να έχουν μαλακές αναρτήσεις, να είναι όμορφα.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να έχουμε όλοι το ιδιωτικό μας Ι.Χ.  Πρέπει να δεκαπλασιαστούν οι ταξιτζήδες, και να μειωθούν τα Ι.Χ. αμάξια στο 1/10. Πρέπει να μάθουμε να νοικιάζουμε ένα αυτοκίνητο όταν θέλουμε να πάμε κάπου.
 Τα τέλη κυκλοφορίας του ΙΧ πρέπει να είναι πολύ ακριβά , όπως και  η ασφάλεια ,  και η βενζίνη ,για λόγους οικολογίας. Αλλά τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι  φτηνά, και απλά,  ας πούμε σαν το ντεσεβω, σαν τον σκαραβαίο, και  σαν το μίνι.
 Το κράτος πρέπει να προωθήσει  τα Ταξί, τα ενοικιαζόμενα, και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Ελλάδα έπρεπε να είχε μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
 Όσο για τις  βιομηχανίες, πρέπει να ξαναφτιάξουν όμορφα, απλά και φτηνά αυτοκίνητα, αντί να συναγωνίζονται ποιό θα τρέχει περισσότερο…
  Αλλά πού μυαλό?!

                antoniosantonopouloskyparissia

Post a Comment

أحدث أقدم