google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΠΟΛΗ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΠΟΛΗ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ

 Η πλατεία της  Ανω Πόλης, δεν είναι καν πλατεία, είναι ένας μεγάλος δρόμος….

Πριν 40 χρόνια δεν είχε  καθόλου αμάξια!, αλλά είχε πολλά μαγαζιά και πάρα πολλούς ανθρώπους.  Πριν 8-10 χρόνια δεν είχε ούτε πολλά μαγαζιά, ούτε πολλά αμάξια.  
  Όμως μετά την ανάπτυξη που πήρε η άνω πόλη, και την γενικότερη εξέλιξη, έπηξε από αυτοκίνητα.  Κάθε βράδυ υπάρχει τεράστιο πρόβλημα παρκαρίσματος και κυκλοφορίας, και ψάχνουν όλοι να βρούνε τη λύση του. Είναι για γέλια να βλέπεις εκατοντάδες κόσμο να διασκεδάζουν, να τρώνε, να πίνουν, να περπατούν, παιδιά να παίζουν με ποδήλατα, να κυνηγιώνται,   και όλα αυτά να τα διακόπτουν συνεχώς τα αυτοκίνητα των νεόπλουτων που ψάχνουν μάταια να βρούν πάρκιγκ! Επικρατεί πανζουρλισμός και αιτία είναι τα οχήματα.

  Έχουν ακουστεί διάφορες προτάσεις:
--Να περνούν απ την πλατεία και να βγαίνουν πίσω από το κάστρο προς τους Μύλους!!!
-- Να κάνουν πάρκιγκ κάτω απ την πλατεία!!!.
-- Να μένουν τα λεωφορεία επί της στροφής  στο Ηρώο!!!
--Πρότειναν ακόμα και να γκρεμίσουν το αρχαίο Επαρχείο, το  κτήριο του Κάμπρα!, να το κάνουν πάρκιγκ!!!
--------------όλα αυτά είναι λάθος!

Πρέπει να γίνουν τα εξής:

•--πλήρης απαγόρευση στάθμευσης σε όλη την πλατεία Άνω Πόλης, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Από Μάη που είναι το πανηγύρι της ‘Αγίας Τριάδας’, έως το  Σεπτέμβριο, το πανηγύρι ‘του Σταυρού’.  Όσοι ιδιώτες έχουν μόνιμα παρατημένα τα οχήματα τους, να τους πάρει ο δήμος να τα πάει αλλού.
•--απαγόρευση διέλευσης οχημάτων ( Ι.Χ., και μηχανάκια). Να επιτρέπονται μόνο ΤΑΞΙ, μικρά λεωφορεία και -βεβαίως- ποδήλατα. Δηλαδή να γίνει  π ε ζ ό δ ρ ο μ ο ς.  Να μπορεί να περνά με αυτοκίνητο μόνον όποιος ιδιώτης έχει δικό του πάρκιγκ μέσα στο σπίτι του ή την αυλή του. .
•--2-3 μικρά λεωφορεία, που θα κάνουν συνεχώς το δρομολόγιο άνω Πόλη-κάτω Πόλη. Μάλιστα δεν είναι ανάγκη να πηγαίνουν έως και την πλατεία, αλλά να φτάνουν στην στροφή, στο σταυροπάζαρο. Ας περπατήσουν 30 μέτρα οι επισκέπτες, δεν θα πάθουν τίποτα.
-----Για να γίνουν όλα τα ανωτέρω τα οποία είναι αυτονόητα και σωστά, θα χρειαστεί μια συνεννόηση ανάμεσα σε Δήμο-Μαγαζάτορες-Ταξιτζήδες.  Ίσως  χρειαστεί ένας χορηγός για να αγοράσει ή να νοικιάσει το πρώτο μικρό λεωφορειάκι. Να έχει  κυρίως θέσεις για ορθίους, με ανοιχτά τα παράθυρα, το οποίο ας το οδηγάνε σε βάρδιες οι ταξιτζήδες. Χορηγός θα μπορούσε να είναι  ο δήμος ή ένας ‘πλούσιος’ ή ένας ξύπνιος επιχειρηματίας. Στην αρχή του μέτρου θα μπορούσε να ήταν και εντελώς δωρεάν η μεταφορά. Αργότερα 1 ευρώ, και μηνιαία κάρτα 10 ευρώ.
 
•--Όσα ισχύουν για την Πλατεία Αρκαδιάς , να ισχύσουν και για την Πλατεία Πλατάνου, στο Κάστρο.  Και εκεί πλήρης απαγόρευση Ι.Χ. οχημάτων και στάθμευσης. Μόνο λεωφορειάκια και ταξί.

 Στην  Άνω πόλη γενικότερα, τα επόμενα χρόνια  θα κτιστούν  δεκάδες και εκατοντάδες σπίτια, έως τη Γελουδιώτισσα, έως τους Αγίους Πάντες. Ο πληθυσμός της  θα διπλασιαστεί!!!.
Θα γίνουν επίσης και πάρα πολλά μαγαζιά.  
Άραγε το πρόβλημα με τα πολλά αυτοκίνητα θα ενταθεί.  
Η λύση είναι τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όχι τα ιδιωτικά αυτοκίνητα.
  Αν δεν γίνουν όσα προτείνουμε τώρα, θα γίνουν από μόνα τους στο μέλλον!

        antoniosantonopouloskyparissia

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη