google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Ο ΝΕΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΙΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ

Ο ΝΕΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΙΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ

Ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, Παναγιώτης Πετρόπουλος και με επιστολή του προς όλους τους εκπαιδευτικούς και τα ΜΜΕ, αναφέρει:
Το μήνυμα του νέου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου Π. Πετρόπουλου«Αγαπητοί/ές συνάδελφοι/ισσες, Εύχομαι σε όλους σας με την ευκαιρία των εορτών του Πάσχα, Χρόνια Πολλά, Ανάσταση και Ανάταση συνειδήσεων, υγεία, αντοχές, προσωπική και κοινωνική ευημερία.Παράλληλα με την ευκαιρία ανάληψης των νέων μου καθηκόντων, ως Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, θα ήθελα να σας παρουσιάσω μερικές βασικές αρχές και σκέψεις, όσον αφορά στην θητεία μου στη θέση αυτή. Η συνεργασία και η συνεννόηση με όλους τους συναδέλφους, είτε είναι ενεργοί/μάχιμοι στην αίθουσα διδασκαλίας, είτε υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις ευθύνης αποτελεί μέγιστη προτεραιότητα για την εκπαιδευτική κοινότητα της Πελοποννήσου. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πελοποννήσου ενθαρρύνει τα μέλη της να καταθέσουν προτάσεις και σκέψεις, συλλογικές ή μεμονωμένες με σκοπό να υλοποιήσουμε αυτό που έχει πει o παιδαγωγός Δ. Γληνός: «Ο δάσκαλος όχι μόνο πρέπει να έχει γνώμη και πίστη για το έργο του, αλλά και υποχρέωση ιερή να τρέφει τη μέριμνα του μέλλοντος και να βοηθάει με όλη του τη δύναμη την καλυτέρευση του παρόντος».Ως Περιφερειακός Διευθυντής μαζί με τους συνεργάτες μου θα επιδιώξω την τακτική επικοινωνία με όλους, συναδελφικά και ανθρώπινα, δια ζώσης ή/και ηλεκτρονικά/ψηφιακά – όταν αυτό δεν είναι εφικτό να γίνεται εκ του σύνεγγυς. Οι συχνές επισκέψεις μου στα σχολεία θα έχουν σκοπό τη συζήτηση θέσεων και απόψεων για τα εκπαιδευτικά ζητήματα με σκοπό να καταγραφούν δυσλειτουργίες και προβλήματα, στην επίλυση των οποίων όλοι, η Πολιτεία, η Διοίκηση, το οργανωμένο δημοκρατικά συνδικαλιστικό κίνημα αλλά και η κοινωνία ολόκληρη οφείλουμε να συμβάλουμε. Ακολουθώντας τον PauloFreire, όπου στη δεύτερη επιστολή από τις «Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν» αναφέρει «μην αφήνεις να σε παραλύει ο φόβος για ό,τι σε δυσκολεύει», θα προσπαθήσω να επισκέπτομαι όσο πιο συχνά μπορώ τα σχολεία, όχι με διάθεση ελέγχου ή για να ασκήσω τον οποιοδήποτε εκφοβισμό, αλλά για να αγωνιστούμε μαζί στην εκπαιδευτική καθημερινότητα πέρα από γραφειοκρατικές αντιλήψεις και με διάθεση υπηρετική και όχι εξουσιαστική. Οι εκπαιδευτικοί και οι διοικητικοί υπάλληλοι, ευσυνείδητοι και σκληρά εργαζόμενοι έχουν υποστεί, όπως άλλωστε και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι, τις οδυνηρές συνέπειες μιας αντίξοης οικονομικής συγκυρίας, για την οποία δε φέρουν ευθύνη. Επομένως, έχουν την ανάγκη στήριξης και εμπιστοσύνης από την Πολιτεία, με σκοπό την αναβάθμιση του ρόλου τους και την ενίσχυση του εκπαιδευτικού τους έργου. Η βελτίωση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης στη χώρα μας, η αναβάθμισητης Παιδείας μας γενικότερα, προσβλέπει στη δημιουργία ενός σχολείου, που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τηςκοινωνίας, ενός σχολείου που δε θα παρέχει στείρα γνώση, αλλά ουσιαστική μόρφωση ανάλογη της βαθμίδας στην οποία ανήκει, θα καλλιεργεί την κριτική σκέψη, και θα δίνει τα απαραίτητα εφόδια στους νέους ώστε να μπορούν, ερμηνεύοντας και κατανοώντας την κοινωνία και τους θεσμούς της, να τη μετασχηματίσουν προς όφελος των μελών της.
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πελοποννήσου με όσες δυνάμεις διαθέτει θα είναι στο πλευρό των συναδέλφων εκπαιδευτικών, προσπαθώντας να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά τους, που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά της. Παράλληλα, ως Περιφερειακός Διευθυντής δηλώνω ότι θα αγωνιστώ στο πλευρό σας για όλα τα κρίσιμα ζητήματα της εκπαίδευσης, έχοντας κατά νου τη ρήση του Ν. Καζαντζάκη: «Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του. Κι όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας τον μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες». Καλή και εποικοδομητική συνεργασία να έχουμε. Ο Περιφερειακός Δ/ντής Εκπ/σης Πελοποννήσου Παναγιώτης Ν. Πετρόπουλος»

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη