google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Στρέπι «Νιώθω σαν είμαι εκεί μαζί με τα άλλα παιδιά». Δύσκολη η επιστροφή του

Στρέπι «Νιώθω σαν είμαι εκεί μαζί με τα άλλα παιδιά». Δύσκολη η επιστροφή του

Δύσκολα θα επιστρέψει στην Κυπαρισσία για να αγωνιστεί στα μπαράζ και να βοηθήσει ώστε να έρθει η άνοδος στην Γ” Εθνική. Ο λόγος για τον πρώτο σκόρερ πέρυσι του πρωταθλήματος Andi Shtrepi που εκτός απροόπτου δεν θα το δούμε να αγωνίζεται και πάλι με τα χρώματα του ΑΟΚ. Ο ίδιος μίλησε αποκλειστικά στο taklin.gr λέγοντας μας τα εξής: «Η Κυπαρισσία θα ανέβει κατηγορία φέτος και χωρίς εμένα. Ακόμα δεν ξέρω αν θα γυρίσω να παίξω. Η ομάδα έχει πολύ καλούς παίκτες και τα πάει πολύ καλά και χωρίς εμένα. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία, σε παίκτες, τεχνική ηγεσία, διοίκηση, φιλάθλους. Νιώθω σαν να είμαι εκεί μαζί με τα παιδιά».

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη