google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Κάτω από την βάση οι Έλληνες μαθητές σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ

Κάτω από την βάση οι Έλληνες μαθητές σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ

Η αποδοτικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος τηε Ελλάδας υποβαθμίζεται αφού απογοητευτική είναι η κατάταξη της χώρας στην τακτική έκθεση του ΟΟΣΑ για τις ικανότητες των 15χρονων μαθητών στα Μαθηματικά, στις Φυσικές Επιστήμες και στην Ανάγνωση, η οποία παρουσιάστηκε χθες στις Βρυξέλλες από τον αναπληρωτή γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Ιβ Λεντέρμ. Η έρευνα PISA του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης διεξάγεται ανά τριετία και για τρεις τομείς : τα μαθηματικά, την ανάγνωση-κατανόηση και τις επιστήμες. Με βάση τις συνολικές επιδόσεις των μαθητών της χώρας και στα τρία γνωστικά αντικείμενα που εξετάστηκαν, η χώρα μας καταλαμβάνει τη 42η θέση επί 65 χωρών συνολικά και την τέταρτη χειρότερη θέση στην Ε.Ε. Με μέσον όρο τις 500 μονάδες η Ελλάδα συγκεντρώνει 453 στα μαθηματικά, 477 στην ανάγνωση-κατανόηση και 467 στις επιστήμες. Με τα στοιχεία αυτά πέφτει στη 42η θέση στο σύνολο των 65 χωρών από την 25η που κατείχε το 2009. Συγκεκριμένα, «το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών με χαμηλές επιδόσεις είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στα τρία γνωστικά αντικείμενα και ειδικά στην ανάγνωση».
Επιπλέον, οι επιδόσεις των μαθητών της χώρας μας «χειροτέρεψαν και στους τρεις τομείς την τελευταία τριετία, ενώ παραμένουν στάσιμες την τελευταία δεκαετία». Επίσης, ο ΟΟΣΑ διαπιστώνει «μεγάλο χάσμα ανάμεσα στις επιδόσεις των ντόπιων μαθητών στα ελληνικά σχολεία και στα παιδιά μεταναστών πρώτης και δεύτερης γενιάς». Στις προηγούμενες μετρήσεις, το 2003 το 2006 και το 2009, τα αντίστοιχα νούμερα της Ελλάδας ήταν για τα μαθηματικά 445, 459, 466 μονάδες, για την ανάγνωση-κατανόηση 472, 460, 483 μονάδες αντίστοιχα, ενώ για τις επιστήμες οι μετρήσεις για το 2006 «έδειξαν» 473 μονάδες και 470 μονάδες για το 2009.

Post a Comment

أحدث أقدم