ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ αρκετά σχόλια αλλά και δηλώσεις στο Τύπο καθώς και στα ιστολόγια για την σύσκεψη στο Δημαρχειο Κυπαρισσίας σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου με τους υπαλλήλους να διεκδικούν καλύτερη οργάνωση στα δημοτικά δρώμενα. Ορισμένες όμως δηλώσεις προξενούν ομολογουμένως προβληματισμό, για την εμπλοκή αρμοδιοτήτων μεταξύ των αυτοδιοικητικών παραγόντων.
Ετσι ο Δήμαρχος Τριφυλίας ξεκαθάρισε ότι «Όπου μπορούμε λειτουργικά, θα αποκεντρώνουμε τις υπηρεσίες, αλλά δεν μπορεί η έδρα να μην μπορεί να λειτουργήσει», υποστήριξε με νόημα ο δήμαρχος απευθυνόμενος στους υπαλλήλους. Σωστή τοποθέτηση απο την στιγμή που βλέπουμε ότι υπάρχουν αλληλοκαλυπτόμενες αρμοδιότητες και μεταξύ των υπαλλήλων μαθαίνουμε ότι δεν επικρατούν οι καλύτερες σχέσεις με εξαιρέσεις εκείνους που απλά πράτουν ευσυνείδητα την εργασία τους...
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Προσωπικού Στάθης Ανδρινόπουλος έκανε λόγο για μεταβατικό στάδιο στο οποίο υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα, που θα ξεπεραστούν με την έγκριση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας. Εκεί θα ξεχωρίσουν οι αρμοδιότητες αρκεί ο κανονισμός να προβλέπει το πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες προκειμένου να μην πάνε απο τον Αννα στον Καιάφα όπως συνέβαινε στο παρελθόν....με κάποιες εξαιρέσεις.
'Οι εργαζόμενοι, παρουσία του κ. Κόλλια, αναφέρθηκαν σε τεράστια προβλήματα συντονισμού, με τους αιρετούς ιδίως και τις αρμοδιότητές τους, αφού ο ένας τους στέλνει στον άλλον' διαβάσαμε σε άλλο σχόλιο. Σχετικά με την κατάρτιση του προϋπολογισμού, σημείωσαν πως δεν έχουν ούτε τη στοιχειώδη βοήθεια από τους άλλους υπαλλήλους. Εδώ φαίνεται ότι προφανώς οι υπαλληλοι υπονοούν ότι μεταξύ των αιρετών προκύπτουν αρμοδιότητες που δεν έχουν ξεκαθαρίσει. Οπως για παράδειγμα ποιός τελικά είναι υπεύθυνος για την καθαριότητα στην Κυπαρισσία και ποιός σε όλο το Δήμο; Οπως ποιός ειναι υπεύθυνος για το σφράγισμα καταστημάτων ή την έκδοση διοικητικών προστίμων;
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Προσωπικού Στάθης Ανδρινόπουλος έκανε λόγο για μεταβατικό στάδιο στο οποίο υπάρχουν δυσκολίες και προβλήματα, που θα ξεπεραστούν με την έγκριση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας. Εκεί θα ξεχωρίσουν οι αρμοδιότητες αρκεί ο κανονισμός να προβλέπει το πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες προκειμένου να μην πάνε απο τον Αννα στον Καιάφα όπως συνέβαινε στο παρελθόν....με κάποιες εξαιρέσεις.
'Οι εργαζόμενοι, παρουσία του κ. Κόλλια, αναφέρθηκαν σε τεράστια προβλήματα συντονισμού, με τους αιρετούς ιδίως και τις αρμοδιότητές τους, αφού ο ένας τους στέλνει στον άλλον' διαβάσαμε σε άλλο σχόλιο. Σχετικά με την κατάρτιση του προϋπολογισμού, σημείωσαν πως δεν έχουν ούτε τη στοιχειώδη βοήθεια από τους άλλους υπαλλήλους. Εδώ φαίνεται ότι προφανώς οι υπαλληλοι υπονοούν ότι μεταξύ των αιρετών προκύπτουν αρμοδιότητες που δεν έχουν ξεκαθαρίσει. Οπως για παράδειγμα ποιός τελικά είναι υπεύθυνος για την καθαριότητα στην Κυπαρισσία και ποιός σε όλο το Δήμο; Οπως ποιός ειναι υπεύθυνος για το σφράγισμα καταστημάτων ή την έκδοση διοικητικών προστίμων;
Οσο για τους υπαλλήλους που είναι ευσυνείδητοι απλά να θυμίσουμε ότι για πολύ καιρό είχαν τους...χαμάληδες των Stage που έκαναν πολύ καλά την δουλειά τους και βοηθούσαν στο Δήμο, αλλά τώρα που αποχώρησαν λόγω Καλλικράτη ποιός θα βγάλει τον όγκο εργασίας που απαιτείται; Να μην αναφέρουμε ότι τα παιδιά των Stage έβγαζαν όγκο δουλειάς και δεν τους αναγνωρίστηκε μετέπειτα; Η αλήθεια να λέγεται όσο κι αν κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να απουσιάζουν όπως γινόταν κάποτε χωρίς λόγο. Κάποτε. Ιδού και ένα δημοσιευμα του τοπικού τύπου για το θέμα...
ΕΝΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ