google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Σφοδρές αντιδράσεις για την απαξίωση του ΟΣΕ

Σφοδρές αντιδράσεις για την απαξίωση του ΟΣΕ

Σοβαρά προβλήματα θα προκαλέσει στη Μεσσηνία και η σιδηροδρομική της απομόνωση, στην περίπτωση που υλοποιηθούν όσα ανακοινώθηκαν πρόσφατα από τον υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Δημ. Ρέππα στο πλαίσιο εξυγίανσης του ΟΣΕ, για αναστολή της λειτουργίας της γραμμής της Πελοποννήσου και λειτουργία, προφανώς, μόνο του βόρειου τμήματος του δικτύου.
Πάντως, πέραν της κινητοποίησης που έχει παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα, μετά τις ανακοινώσεις δηλαδή του κ. Ρέππα, καλό θα είναι να συγκεντρωθούν όλοι οι δήμαρχοι από τους Δήμους των οποίων διέρχεται ο σιδηρόδρομος και να επιχειρήσουν να συγκροτήσουν κοινό διεκδικητικό μέτωπο.
ΣΕ δηλώσις του Δημάρχου Κυπαρισσίας στο 'Θάρρος' καταγράφεται η κατάσταση όπου λέει"
Δε διαταράσσεται ιδιαίτερα η επιβατική κίνηση από τις προθέσεις του κ. Ρέππα, παρατήρησε από την πλευρά του ο δήμαρχος Κυπαρισσίας Γ. Σαμπαζιώτης, λέγοντας πως ούτως ή άλλως δεν υπήρχε κίνηση. Κατ’ αυτόν, το πιο σημαντικό είναι ότι δεν υπάρχει προγραμματισμός για την εξέλιξη του δικτύου: «Θα μπορούσε να γίνει μια πρόσκαιρη διακοπή των δρομολογίων, αρκεί να υπάρχει σχεδιασμός ούτως ώστε να γίνει η γραμμή κανονική και να ενοποιηθεί με την υπόλοιπη Ελλάδα. Για εμένα είναι ζήτημα συμφερόντων. Συμφέρει τον οποιονδήποτε κατασκευαστή να φτιάξει το δίκτυο, γιατί θα έχει πολύ μεγαλύτερη κίνηση. Η περιοχή μας δεν είναι εγκαταλελειμμένη στην άκρη. Είναι δραστήρια περιοχή, υπάρχει το λιμάνι της Πάτρας και ένα σιδηροδρομικό δίκτυο στην Πελοπόννησο, συμφέρει και αυτόν που θα το κατασκευάσει, πέρα από το συμφέρον των τοπικών κοινωνιών. Έχουμε ένα δίκτυο από την εποχή του Τρικούπη, το εγκαταλείψαμε στην τύχη του κι έχουμε την απαίτηση να είναι λειτουργικό. Ε, αυτό δε γίνεται, όσο και να προσπαθήσει κανείς». Ο δήμαρχος παρατήρησε ακόμη ότι η αποκαλούμενη βελτίωση ήταν να στρωθεί νέο χαλίκι στις γραμμές και να αντικατασταθούν κάποια τμήματά τους. Επανέλαβε πως θα πρέπει το δίκτυο να γίνει κανονικό, κάτι που θα είχε ως αποτέλεσμα να χρειάζεται μιάμιση ώρα για την Αθήνα: «Ποιος θα χρησιμοποιούσε το Υπεραστικό ΚΤΕΛ ή το αυτοκίνητό του για να πάει στην Αθήνα; Κανένας. Πώς συμβαίνει κάτι τέτοιο στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, που έχει μεγάλα ποσοστά πληρότητας και να μη συμβεί και σε εμάς», αναρωτήθηκε.

Post a Comment

أحدث أقدم