ΣΤΟΝ αέρα βρίσκεται εδώ και λίγα 24ωρα το ανανεωμένο διαδικτυακό πόρταλ Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου Κυπαρισσίας το οποίο υλοποιήθηκε με βάση τη Διαδημοτική συνεργασία με όμορους Δήμους παρέχοντας πληθώρα υπηρεσιών στους δημότες.
Το συγκεκριμένο έργο αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός Διαδημοτικού Πληροφοριακού Συστήματος (ΔΠΣ) που θα έχει σκοπό να παρέχει σε όλους τους δημότες και τις επιχειρήσεις των παρακάτω ΟΤΑ:
• Δήμος Κυπαρισσίας
• Δήμος Δωρίου
• Δήμος Αετού
• Δήμος Είρας
• Κοινότητα Τριπύλας
ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσα από το Διαδίκτυο και το Τηλέφωνο:
Με την ανάπτυξη και την ολοκλήρωση του παρόντος έργου δημιουργείται ένα Διαδημοτικό Πληροφοριακό Σύστημα (ΔΠΣ) και η εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων εξυπηρέτησης του πολίτη, οι οποίες:
μειώνουν το κόστος εξυπηρέτησης (οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται και να εξυπηρετούνται χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου) μειώνουν το χρόνο εξυπηρέτησης (η ηλεκτρονική οργάνωση της πληροφορίας και των εγγράφων θα επιτρέπει την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών),
συμβάλλουν στη βελτίωση της αξιοπιστίας (ο πολίτης μέσα από τα αυτόματα συστήματα ενημέρωσης θα γνωρίζει τα απαραίτητα έγγραφα που θα πρέπει να συνοδεύουν μία αίτηση) και συμβάλλουν στη βελτίωση της διαφάνειας (οι διοικήσεις των ΟΤΑ θα μπορούν για παράδειγμα μέσα από την ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων να βλέπουν όλες τις καθυστερήσεις των εκκρεμών αιτήσεων των πολιτών και να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα).
Το συγκεκριμένο έργο προσδίδει επίσης σημαντική προστιθέμενη αξία στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των παραπάνω ΟΤΑ, μιας και θα μπορούν να κάνουν χρήση του λογισμικού διαχείρισης και διάθεσης της πληροφορίας του WEB Server του Δήμου Κυπαρισσίας μέσα από το Διαδίκτυο. Προβλέπονται επίσης δράσεις προβολής και δημοσιότητας του έργου με σκοπό την κινητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών.
• Δήμος Κυπαρισσίας
• Δήμος Δωρίου
• Δήμος Αετού
• Δήμος Είρας
• Κοινότητα Τριπύλας
ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσα από το Διαδίκτυο και το Τηλέφωνο:
Με την ανάπτυξη και την ολοκλήρωση του παρόντος έργου δημιουργείται ένα Διαδημοτικό Πληροφοριακό Σύστημα (ΔΠΣ) και η εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων εξυπηρέτησης του πολίτη, οι οποίες:
μειώνουν το κόστος εξυπηρέτησης (οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται και να εξυπηρετούνται χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου) μειώνουν το χρόνο εξυπηρέτησης (η ηλεκτρονική οργάνωση της πληροφορίας και των εγγράφων θα επιτρέπει την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των πολιτών),
συμβάλλουν στη βελτίωση της αξιοπιστίας (ο πολίτης μέσα από τα αυτόματα συστήματα ενημέρωσης θα γνωρίζει τα απαραίτητα έγγραφα που θα πρέπει να συνοδεύουν μία αίτηση) και συμβάλλουν στη βελτίωση της διαφάνειας (οι διοικήσεις των ΟΤΑ θα μπορούν για παράδειγμα μέσα από την ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων να βλέπουν όλες τις καθυστερήσεις των εκκρεμών αιτήσεων των πολιτών και να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα).
Το συγκεκριμένο έργο προσδίδει επίσης σημαντική προστιθέμενη αξία στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των παραπάνω ΟΤΑ, μιας και θα μπορούν να κάνουν χρήση του λογισμικού διαχείρισης και διάθεσης της πληροφορίας του WEB Server του Δήμου Κυπαρισσίας μέσα από το Διαδίκτυο. Προβλέπονται επίσης δράσεις προβολής και δημοσιότητας του έργου με σκοπό την κινητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών.