Την έντονη διαμαρτυρία της εκφράζει η Τοπική Αυτοδιοίκηση για την απαξίωση του σιδηροδρόμου στην Μεσσηνία και την Τριφυλία μετά τις αποφάσεις του ΟΣΕ για περικοπές δρομολογίων. Μάλιστα η γραμμή Κυπαρισσία- Καλαμάτα και αντίστροφα κουτσορεύεται και απο τα 2 ημερήσια δρομολόγια πλέον παραμένει μόνο το ένα!
Η Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση σήμερα συγκάλεσε έκτακτη, σύσκεψη στο Διοικητήριο με τους επικεφαλής των υπόλοιπων παρατάξεων του Νομαρχιακού Συμβουλίου, για την αποστολή ομόφωνου ψηφίσματος διαμαρτυρίας. Σε δηλώσεις του στα Μέσα Ενημέρωσης ο Δ. Δράκος τόνισε ότι θα διεκδικηθεί η διατήρηση των προς περικοπή δρομολογίων αλλά και η περαιτέρω εξέλιξη του τρένου στην Πελοπόννησο.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας δήλωσε ότι πρέπει να διατηρηθούν όλα τα δρομολόγια, χαρακτήρισε όμως «τραγικό σφάλμα» τη διατήρηση της μετρικής γραμμής.
Άμεσα αντέδρασε και ο δήμαρχος Κυπαρισσίας Γιώργος Σαμπαζιώτης που υποστηρίζει ότι με μετρική γραμμή δεν πρόκειται να υπάρξει αναβάθμιση.
Την κατηγορηματική διαφωνία του με τις περικοπές δρομολογίων στη γραμμή Κυπαρισσία-Πάτρα-Κιάτο εξέφρασε μιλώντας στην εφημερίδα «Ελευθερία» ο δήμαρχος Κυπαρισσίας Γιώργος Σαμπαζιώτης, που γνωστοποιεί ότι υπάρχει διαδημοτική πρόταση για την καθιέρωση τουριστικής σιδηροδρομικής διαδρομής μεταξύ Κυπαρισσίας και Αρχαίας Ολυμπίας. Ο δήμαρχος Κυπαρισσίας σημειώνει ότι αυτό που χρειάζεται είναι ο εκσυγχρονισμός του δικτύου, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι υπάρχει πρόταση για συνεργασία με όλους τους δήμους για την ανάπτυξη μιας τουριστικής γραμμής από την Αρχαία Ολυμπία στην Κυπαρισσία. Μια γραμμή που θα έχει περιηγητικό χαρακτήρα με ενημερώσεις για τα μνημεία και τα αξιοθέατα της κάθε περιοχής.
Χαρακτηριστικά ο κ. Σαμπαζιώτης σημείωσε:
«Είμαστε αντίθετοι σε κάθε μείωση των δρομολογίων και θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί ο ΟΣΕ, να γίνει ανταγωνιστικός προς τους πελάτες και σαφώς τα δρομολόγιά του θα έπρεπε να ήταν περισσότερα, καθώς ολόκληρη αυτή η περιοχή παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τις κινήσεις εκσυγχρονισμού του δικτύου τις ζητάμε χρόνια αλλά δυστυχώς έχουν καθυστερήσει. Από την εποχή του Χαριλάου Τρικούπη μόλις τον τελευταίο χρόνο έχουν ξεκινήσει κάποιες επισκευές, οι οποίες στην ουσία δεν αναβαθμίζουν το δίκτυο."
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας δήλωσε ότι πρέπει να διατηρηθούν όλα τα δρομολόγια, χαρακτήρισε όμως «τραγικό σφάλμα» τη διατήρηση της μετρικής γραμμής.
Άμεσα αντέδρασε και ο δήμαρχος Κυπαρισσίας Γιώργος Σαμπαζιώτης που υποστηρίζει ότι με μετρική γραμμή δεν πρόκειται να υπάρξει αναβάθμιση.
Την κατηγορηματική διαφωνία του με τις περικοπές δρομολογίων στη γραμμή Κυπαρισσία-Πάτρα-Κιάτο εξέφρασε μιλώντας στην εφημερίδα «Ελευθερία» ο δήμαρχος Κυπαρισσίας Γιώργος Σαμπαζιώτης, που γνωστοποιεί ότι υπάρχει διαδημοτική πρόταση για την καθιέρωση τουριστικής σιδηροδρομικής διαδρομής μεταξύ Κυπαρισσίας και Αρχαίας Ολυμπίας. Ο δήμαρχος Κυπαρισσίας σημειώνει ότι αυτό που χρειάζεται είναι ο εκσυγχρονισμός του δικτύου, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι υπάρχει πρόταση για συνεργασία με όλους τους δήμους για την ανάπτυξη μιας τουριστικής γραμμής από την Αρχαία Ολυμπία στην Κυπαρισσία. Μια γραμμή που θα έχει περιηγητικό χαρακτήρα με ενημερώσεις για τα μνημεία και τα αξιοθέατα της κάθε περιοχής.
Χαρακτηριστικά ο κ. Σαμπαζιώτης σημείωσε:
«Είμαστε αντίθετοι σε κάθε μείωση των δρομολογίων και θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί ο ΟΣΕ, να γίνει ανταγωνιστικός προς τους πελάτες και σαφώς τα δρομολόγιά του θα έπρεπε να ήταν περισσότερα, καθώς ολόκληρη αυτή η περιοχή παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Τις κινήσεις εκσυγχρονισμού του δικτύου τις ζητάμε χρόνια αλλά δυστυχώς έχουν καθυστερήσει. Από την εποχή του Χαριλάου Τρικούπη μόλις τον τελευταίο χρόνο έχουν ξεκινήσει κάποιες επισκευές, οι οποίες στην ουσία δεν αναβαθμίζουν το δίκτυο."