google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Υπέγραψε τελικά ο Χ. Παπαγεωργίου. «Είμαι ευχαριστημένος που συνεχίζω»

Υπέγραψε τελικά ο Χ. Παπαγεωργίου. «Είμαι ευχαριστημένος που συνεχίζω»

Την επέκταση της συνεργασίας με τον Χρήστο Παπαγεωργίου για έναν ακόμη χρόνο ανακοίνωσε η ομάδα της Κυπαρισσίας. Οι δύο πλευρές τα είχαν βρει σχεδόν σε όλα και σήμερα το μεσημέρι σε νέα συνάντηση συμφώνησαν και έτσι ο έμπειρος επιθετικός θα φορά την φανέλα της Κυπαρισσίας. Ο ίδιος σε δηλώσεις του μας τόνισε τα εξής: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα συνεχίσω να φοράω την φανέλα του ΑΟΚ. Είναι τιμή μου και ευχαριστώ την διοίκηση, τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείχνουν. Θα κάνω το καλύτερο και φέτος στον αγωνιστικό χώρο για να τους ευχαριστήσω».

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη