google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Προσφορές όλο το χρόνο και όχι μόνο στις εκπτώσεις

Προσφορές όλο το χρόνο και όχι μόνο στις εκπτώσεις

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή όσον αφορά στις προσφορές και τις εκπτώσεις - Δημιουργείται ηλεκτρονικό μητρώο καταγγελιών
Απελευθερώνονται οι προσφορές που πλέον θα μπορούν να πραγματοποιούνται όλο το χρόνο και όχι μόνο κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή του υφυπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Γεράσιμου Γιακουμάτου, που αφορά τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες (Υπουργική Απόφαση 56885/10-11-2014, ΦΕΚ 3107Β΄) και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 
Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Κώδικα, όπως υπενθυμίζει ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, περιλαμβάνουν ανά θέμα τα εξής:

Εκπτώσεις
Διατηρείται το υφιστάμενο καθεστώς: εκπτώσεις διενεργούνται τέσσερις (4) φορές το χρόνο (τακτικές και ενδιάμεσες) κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 15 του ν. 4177/2013.
Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό. 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη